Skravletråd september

Uff, tror nesten lille ikke heelt går overens med den nye mme merket vi gikk over til igår. Lurer litt på om vi bør bytte tilbake eller holde ut en stund til. byttet for to dager siden. Idag har hun vært skrikete og sutrete, og virkelig slitt med lufta hele dagen og ikke mest på kveld :/ kan ikke legge ned jenta engang nå :S Bør vi bytte tilbake eller holde ut?:S

Blir du ikke noe bedre? :(

Nei :( eller. Har drukket biola nå. Virker som det hjalp litt iallfall :)
Det provoserer meg og gjør meg lei meg :/ vi har jo prøvd 1 år aktivt og mistet 4 ganger. De mener at det ikke heter noen ting bare ikke meningen. Må slutte å bry meg om det for det gjør bare vondt verre :/ jeg har time hos gyn 30 ❤️
Bare ikke meningen... Jaha... En ting er hvis det ikke klaffer. En annen ting er jo når man mister så mange ganger.

Blir spennende hos gynekologen da :) håper dere får god hjelp og ser et lys i enden av tunnelen!

Uff, tror nesten lille ikke heelt går overens med den nye mme merket vi gikk over til igår. Lurer litt på om vi bør bytte tilbake eller holde ut en stund til. byttet for to dager siden. Idag har hun vært skrikete og sutrete, og virkelig slitt med lufta hele dagen og ikke mest på kveld :/ kan ikke legge ned jenta engang nå :S Bør vi bytte tilbake eller holde ut?:S
Hva byttet du fra og til?

Tror du bør holde ut litt til.
Har du prøvd å gi miniform før maten?

Nei :( eller. Har drukket biola nå. Virker som det hjalp litt iallfall :)

Bare ikke meningen... Jaha... En ting er hvis det ikke klaffer. En annen ting er jo når man mister så mange ganger.

Blir spennende hos gynekologen da :) håper dere får god hjelp og ser et lys i enden av tunnelen!
Bra det hjalp med biola :) kanskje jeg skal drikke det og. Jepp det er nettopp det :( takk for det ❤️ nå ser jo alt mørkt ut siden vi er etter lat til oss selv pga ei megge av gyn. Men får medisiner bare så fort mensen min uteblir og tar blodprøve hos legen :) slutter bare om jeg ikke er gravid. Bedre å være føre var ! Jeg blør ingenting det er bare inni der så håper på å få til en runde i kveld :) fortsatt usikker på dette med el tester. Bedre å bare ha oss annen hver dag fra dag 9-22 da er vi sikkert :) de gangene jeg ble gravid nå har det skjedd på den måten. Men ikke vist om det annen enn gangen i mars da fikk jeg svakt positivt. Fosteret var 7 uker og jeg 11 uker. Ellers har ikke testene slått ut fordi det har vært for tidlig. Tester positivt etter uke 6, men da er det ikke tvil da :)

Hvordan var hun på hipp da?

Hun hadde skrikerperiodee og var plaget med luft. Vært det siden starten. Men da var hun mest skrikene på kveld. (Vet at kveldsuro er helt normalt) men dette var skrikertokter.

Men de to siste dagene har skrikinga vært mye værre. Spesielt idag. Bruker halvannen time på å få henne til å sove. I 3 tiden hadde hun sovet 20 minutter før hun plutselig voknet opp å virkelig hylskrek :( sånn her var hun ikke på hipp. Ikke så ille..

Bra det hjalp med biola :) kanskje jeg skal drikke det og. Jepp det er nettopp det :( takk for det ❤️ nå ser jo alt mørkt ut siden vi er etter lat til oss selv pga ei megge av gyn. Men får medisiner bare så fort mensen min uteblir og tar blodprøve hos legen :) slutter bare om jeg ikke er gravid. Bedre å være føre var ! Jeg blør ingenting det er bare inni der så håper på å få til en runde i kveld :) fortsatt usikker på dette med el tester. Bedre å bare ha oss annen hver dag fra dag 9-22 da er vi sikkert :) de gangene jeg ble gravid nå har det skjedd på den måten. Men ikke vist om det annen enn gangen i mars da fikk jeg svakt positivt. Fosteret var 7 uker og jeg 11 uker. Ellers har ikke testene slått ut fordi det har vært for tidlig. Tester positivt etter uke 6, men da er det ikke tvil da :)
Blir spennende tider :) er helt sikker på at dette ordner seg for dere :) og så blir det bedre med ny gyn :)

Blir spennende tider :) er helt sikker på at dette ordner seg for dere :) og så blir det bedre med ny gyn :)
Ja :) skal prøve å ikke ha store forventinger, men det er ikke lett :O ikke sant :) fikk time etter 20 dager i det offentlige så klager ikke ! :)

Da har jeg hatt litt egenspa på badet ;) fått vokset leggene,kroppskrubb,kuret håret,full ansikstpleie og en liten pedikyr ;)
Føler meg litt freshere nå :D

Nå har jeg vært med jentungen å spilt håndball i halvannen time. Foreldre mot barn kamper. Ungene gruset oss, svetten rant og melkesyra opp til under ørene. Helt pumpa! Men fy så gøy det var! Og jeg som nettopp begynte med jogging klarte faktisk all løpingen. Er bare bittelitt stolt av meg selv ;)

Back
Topp