Yes strmmer detHar man barn fra før så heter det vel ikke ufrivillig barnløs nei, man HAR jo barn. Sekkndær infertilitet kan man vel heller snakke om da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes strmmer detHar man barn fra før så heter det vel ikke ufrivillig barnløs nei, man HAR jo barn. Sekkndær infertilitet kan man vel heller snakke om da.
Okei. viking og kavat herDa hadde vi viking og bisgaard![]()
Ja,du hadde ganske tett program denne ukaHar vært på kamp
Nei det er jammen ikke lett. Men må aldri gi opp! <3Jaskal prøve å ikke ha store forventinger, men det er ikke lett :O ikke sant
fikk time etter 20 dager i det offentlige så klager ikke !
![]()
Fornøyd med kavat sine da?Okei. viking og kavat her
Har pcos,fikk ettwr førstemannLenge nok det :/ urettferdig at det er sånn. Er det noe forklaring hos dere? Her mener legen at når vi mistet storesøster og nå mest sannsynlig er uflaks :/
Ja veldig.Fornøyd med kavat sine da?
Nå er det roligJa,du hadde ganske tett program denne uka![]()
Ja, her bruker vi viking i barnehagenJa veldig.
Men er i hovedsak de fra viking og cherrox som blir brukt til utelek da. Kavat tåler jo litt også assa, men mest pga de er så fin![]()
Greit med noen rolige dager daNå er det rolig![]()
gir aldri opp jeg er sta person, men jeg holdt på å gi opp og jeg ble enda mer lei meg av detNei det er jammen ikke lett. Men må aldri gi opp! <3
Ja det var veldig raskt!
Okei. Har kun tøfler fra bisgaard her. De er godeJa, her bruker vi viking i barnehagen
Bisgaard brukes mest hjemme, selv om de tåler en del de også.
huff så kjedelig :/ det er det med cyster på eggestokkene også er det noe med hormoene er det ikke? bestevenninnen min har det. hun har ikke mens i det hele tattHar pcos,fikk ettwr førstemann
Er i grunn det jaGreit med noen rolige dager da![]()
Har pcos,fikk ettwr førstemann

Stemmer ,har mye cyster jahuff så kjedelig :/ det er det med cyster på eggestokkene også er det noe med hormoene er det ikke? bestevenninnen min har det. hun har ikke mens i det hele tatt
Bisgaard skoene er så fineJa, her bruker vi viking i barnehagen
Bisgaard brukes mest hjemme, selv om de tåler en del de også.
Takk ❤ håper jeg ogsåJeg håper så inderlig at du blir gravid snart![]()
Stakkars litenHun hadde skrikerperiodee og var plaget med luft. Vært det siden starten. Men da var hun mest skrikene på kveld. (Vet at kveldsuro er helt normalt) men dette var skrikertokter.
Men de to siste dagene har skrikinga vært mye værre. Spesielt idag. Bruker halvannen time på å få henne til å sove. I 3 tiden hadde hun sovet 20 minutter før hun plutselig voknet opp å virkelig hylskreksånn her var hun ikke på hipp. Ikke så ille..