Skravletråd september

Ja veldig.
Men er i hovedsak de fra viking og cherrox som blir brukt til utelek da. Kavat tåler jo litt også assa, men mest pga de er så fin;)
Ja, her bruker vi viking i barnehagen :)
Bisgaard brukes mest hjemme, selv om de tåler en del de også.

Nei det er jammen ikke lett. Men må aldri gi opp! <3
Ja det var veldig raskt!
gir aldri opp jeg er sta person, men jeg holdt på å gi opp og jeg ble enda mer lei meg av det :o jeg vet at vi skal få det til neste gang spiren sitter ! <3 magefølelsen min har som regel rett :) som hun venninnen som kommer på fredag hun skrev du, jeg må fortelle noe. jeg visste at hun var gravid før hun sa noe og jeg visste kjønn og termindatoen med lille N så jeg stoler på den :) har hatt dårlig magefølelse når jeg har blødd og hatt smerter og blødd mye før legen sa at jeg har mistet. ja og veldig glad for det :) det er ikke mange dagene igjen nå :D 2 uker idag og 13 dager i morgen :) rart å glede seg til en gyn time men jeg har ikke fått sjekket progestoron noe som er rart :o det var visst ikke viktig for hun jeg hadde :p

Har pcos,fikk ettwr førstemann
huff så kjedelig :/ det er det med cyster på eggestokkene også er det noe med hormoene er det ikke? bestevenninnen min har det. hun har ikke mens i det hele tatt

Hun hadde skrikerperiodee og var plaget med luft. Vært det siden starten. Men da var hun mest skrikene på kveld. (Vet at kveldsuro er helt normalt) men dette var skrikertokter.

Men de to siste dagene har skrikinga vært mye værre. Spesielt idag. Bruker halvannen time på å få henne til å sove. I 3 tiden hadde hun sovet 20 minutter før hun plutselig voknet opp å virkelig hylskrek :( sånn her var hun ikke på hipp. Ikke så ille..
Stakkars liten :( er det nan du har prøvd nå? Håper det retter seg snart ❤️

Back
Topp