Ja tenkte at om ikke sålenge må jeg vel dra dit og gå sammen med henne så hun får trilla littSå koselig dahenne kan dere jo bruke litt etterhvert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tenkte at om ikke sålenge må jeg vel dra dit og gå sammen med henne så hun får trilla littSå koselig dahenne kan dere jo bruke litt etterhvert!
Blir du ikke noe bedre?![]()
Bare ikke meningen... Jaha... En ting er hvis det ikke klaffer. En annen ting er jo når man mister så mange ganger.Det provoserer meg og gjør meg lei meg :/ vi har jo prøvd 1 år aktivt og mistet 4 ganger. De mener at det ikke heter noen ting bare ikke meningen. Må slutte å bry meg om det for det gjør bare vondt verre :/ jeg har time hos gyn 30![]()
Hva byttet du fra og til?Uff, tror nesten lille ikke heelt går overens med den nye mme merket vi gikk over til igår. Lurer litt på om vi bør bytte tilbake eller holde ut en stund til. byttet for to dager siden. Idag har hun vært skrikete og sutrete, og virkelig slitt med lufta hele dagen og ikke mest på kveld :/ kan ikke legge ned jenta engang nå :S Bør vi bytte tilbake eller holde ut?:S
Bytta fra hipp til collett..Hva byttet du fra og til?
Mye enklereBurde vel gjort det for å tjent noen kroner, men enklere å bare levere det fra seg![]()
Hvordan var hun på hipp da?Bytta fra hipp til collett..
Tror du bør holde ut litt til.Uff, tror nesten lille ikke heelt går overens med den nye mme merket vi gikk over til igår. Lurer litt på om vi bør bytte tilbake eller holde ut en stund til. byttet for to dager siden. Idag har hun vært skrikete og sutrete, og virkelig slitt med lufta hele dagen og ikke mest på kveld :/ kan ikke legge ned jenta engang nå :S Bør vi bytte tilbake eller holde ut?:S
Bra det hjalp med biolaNeieller. Har drukket biola nå. Virker som det hjalp litt iallfall
Bare ikke meningen... Jaha... En ting er hvis det ikke klaffer. En annen ting er jo når man mister så mange ganger.
Blir spennende hos gynekologen dahåper dere får god hjelp og ser et lys i enden av tunnelen!
Hvordan var hun på hipp da?
Blir spennende tiderBra det hjalp med biolakanskje jeg skal drikke det og. Jepp det er nettopp det
takk for det
nå ser jo alt mørkt ut siden vi er etter lat til oss selv pga ei megge av gyn. Men får medisiner bare så fort mensen min uteblir og tar blodprøve hos legen
slutter bare om jeg ikke er gravid. Bedre å være føre var ! Jeg blør ingenting det er bare inni der så håper på å få til en runde i kveld
fortsatt usikker på dette med el tester. Bedre å bare ha oss annen hver dag fra dag 9-22 da er vi sikkert
de gangene jeg ble gravid nå har det skjedd på den måten. Men ikke vist om det annen enn gangen i mars da fikk jeg svakt positivt. Fosteret var 7 uker og jeg 11 uker. Ellers har ikke testene slått ut fordi det har vært for tidlig. Tester positivt etter uke 6, men da er det ikke tvil da
![]()
Det var noe med det jaMye enklerelenge leve latskapen!
Ja så nå har han 2 par + cherroxKan vel fort blir det
Kjøpte du vintersko til guttungen eller?
Har ikke fått kjøpt vintersko her enda. Tror vi går for samme som i fjor da, var veldig fornøydJa så nå har han 2 par + cherrox
JaBlir spennende tiderer helt sikker på at dette ordner seg for dere
og så blir det bedre med ny gyn
![]()
hvilke var de daHar ikke fått kjøpt vintersko her enda. Tror vi går for samme som i fjor da, var veldig fornøyd![]()
Da hadde vi viking og bisgaardhvilke var de da?
Har vært på kampHva gjør du nå da?