Jippii!
Kl.04.18 i dag kom hun til verden! Perfekt selvfølgeligEkstra stas å ta henne i mot selv
![]()
Gratulere så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippii!
Kl.04.18 i dag kom hun til verden! Perfekt selvfølgeligEkstra stas å ta henne i mot selv
![]()
Nei men hva i alle dager mener de da??? Hvis man ikke klarer å bli gravid?? Eller holde på fosteret. Omg! De er vel ikke leger noen av dem.Ja de mener at det heter ikke det ... Legen sier jo det heter det :/ blir oppgitt ...
Å så herliggir aldri opp her
en dag er det vår tur igjen
![]()
Vi kommer til å søke der til vårenHåper dere får til bytte etterhvert![]()
Blir du ikke noe bedre?Lagt meg i senga igjenluftsmerter
![]()
Det provoserer meg og gjør meg lei meg :/ vi har jo prøvd 1 år aktivt og mistet 4 ganger. De mener at det ikke heter noen ting bare ikke meningen. Må slutte å bry meg om det for det gjør bare vondt verre :/ jeg har time hos gyn 30Nei men hva i alle dager mener de da??? Hvis man ikke klarer å bli gravid?? Eller holde på fosteret. Omg! De er vel ikke leger noen av dem.
Godt å høre![]()
Heter vel i grunn ikkr så mye når man har barn fra før.Det provoserer meg og gjør meg lei meg :/ vi har jo prøvd 1 år aktivt og mistet 4 ganger. De mener at det ikke heter noen ting bare ikke meningen. Må slutte å bry meg om det for det gjør bare vondt verre :/ jeg har time hos gyn 30![]()
Grattis med detYeijh! Da er målet nådd for denne mnd![]()
Oi det var lenge :O prøvde dere lenge med første og? Jeg vet ikke hva det heter uten om hva legen har sagt. Mener konkret det heter sekundær barnløshet etter at jeg googlet detHeter vel i grunn ikkr så mye når man har barn fra før.Legene på ivf ullevål sa hvertfall drt å vi jar prøvd 6 år
FlinkaYeijh! Da er målet nådd for denne mnd![]()
Kan vel fort blir detet par sko til meg og et til guttungen og. Endte med diesel til meg som mannen egentlig skulle ha![]()
Å komme over 2525 innleggFlinkahva var målet?
To strømskinnerHva ha du shoppet
Pasta med tomat og kjøtt sausDu er effektiv
Hva skal dere ha til middag?
JaGreit å ha det unnagjort![]()
3 år med førsteOi det var lenge :O prøvde dere lenge med første og? Jeg vet ikke hva det heter uten om hva legen har sagt. Mener konkret det heter sekundær barnløshet etter at jeg googlet det
fått handlet litt daTo strømskinner
To kontakt splitter
En parfyme
M&M's
1/2 års gave til lille U
Litt mat