Så finVis vedlegget 136290 Slik ble vesten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så finVis vedlegget 136290 Slik ble vesten![]()
Spennende tider!!en dag er det vår tur og håper det ikke er lenge til <3 jeg "sørger" på samme måte som når vi mistet elie og det er ikke helt en god måte. stenge det inne og stenge andre utejeg prøver å se på det positive ang oss og gleder meg til å prøve igjen <3 vi starter nå
orker ikke vente jeg og vi får uansett medisiner så det er jo bare å kjøre på når vi har klar signal. har time hos gyn 30 så det er ikke så lenge til
jeg har en tendes til å stenge andre ute når jeg har det jævlig og jeg blir bare ett stort sinnatroll med mye følelser jeg ikke klarer å styre da....
Dyne er nok lurt jajaviktig at hun er god og varm
tok og med dyne i barnehagen idag så henne ikke bare hadde pledd
brrr høsten er kald, men har jo hatt noen varme dager så er sikkert derfor den er ekstra kald
![]()
Nettopp kommet hjem fra barseltreff. Nå jobbes det iherdig med å få en overtrøtt gutt til å sove. Du da?hva skal dere idag da?![]()
Men må snart gå en tur til mammaDa blir det vel litt liv![]()
Det er det helt sikkertGodt å kvitte seg med det som ikke blir brukt også. Trenger ikke støve ned hos meg. Helt sikkert noen andre som trenger dem mer![]()
Må snart lade telefonen her ogsåMen må snart gå en tur til mamma![]()
Jeg pleier å gi dem til fretexDet er det helt sikkert
Selger du dem eller gir dem bort?
jaSpennende tider!!
Tenker det må være godt å få ventilert her inne da![]()
Er litt småsyk, så blir en rolig dag her. Du da?Planer for dagen?![]()
Kjempe finVis vedlegget 136290 Slik ble vesten![]()
Hvorfor solbriller og ørepropper?jeg gruer meg seriøst til i morgenfor det første må vi opp halvannen time før. det hadde ikke gjort meg noe om henne våknet sånn av seg selv, men ingen av oss er vant med det
og vi må ut av døren halv 8 det er nesten 2 timer før enn vanlig det... så skal jeg jobbe fra 10:00-14:00. jeg har solbriller og ørepropper klare
ser vel dumt å fly med det om det regner men jeg må bare
![]()
jeg må skånes fra lys og lyder. øreproppene blokkerer bare støy ikke stemmer og vanlig lyderHvorfor solbriller og ørepropper?
Strøm er viktigMå snart lade telefonen her også![]()
Samme som megJeg pleier å gi dem til fretex
Burde vel prøvd å selge, men orker ikke styre med det.
Velkommen hjemOmsider hjemme etter koselig barseltreff. Spist altfor mye:-/. Nå Er det bare å få mini til å sove
![]()
Så kjektJippii!
Kl.04.18 i dag kom hun til verden! Perfekt selvfølgeligEkstra stas å ta henne i mot selv
![]()