Skravletråd september

en dag er det vår tur og håper det ikke er lenge til <3 jeg "sørger" på samme måte som når vi mistet elie og det er ikke helt en god måte. stenge det inne og stenge andre ute :( jeg prøver å se på det positive ang oss og gleder meg til å prøve igjen <3 vi starter nå :D orker ikke vente jeg og vi får uansett medisiner så det er jo bare å kjøre på når vi har klar signal. har time hos gyn 30 så det er ikke så lenge til :) jeg har en tendes til å stenge andre ute når jeg har det jævlig og jeg blir bare ett stort sinnatroll med mye følelser jeg ikke klarer å styre da....
Spennende tider!! :)

Tenker det må være godt å få ventilert her inne da :)

Det er det helt sikkert:D
Selger du dem eller gir dem bort?
Jeg pleier å gi dem til fretex :)
Burde vel prøvd å selge, men orker ikke styre med det.

Spennende tider!! :)

Tenker det må være godt å få ventilert her inne da :)
ja :) håper at det klaffer på første PP jeg nå, men lar det bare skje når det skjer :) det er veldig godt :) for føler ikke jeg kan dele dette med mer enn 2 venninner. hvor ene bor 1 time unna og andre 1 og en halv. resten er spredt rundt omkring og ikke alle jeg har fått kontakt med har jeg møtt heller. men holder meg heller til de enn å få ting slengt i trynet som ikke er noe hyggelig :(

Omsider hjemme etter koselig barseltreff :-). Spist altfor mye:-/. Nå Er det bare å få mini til å sove:-)

nei må nesten rydde jeg :p skulle ha ryddet for tre kvarter siden men :p

sånn er det når man har ting på hjertet som må ut <3 kan jo selvsagt rydde når jeg har hentet snuppa og :) men vil jo helst bruke mest mulig tid med henne da <3

jeg gruer meg seriøst til i morgen :p for det første må vi opp halvannen time før. det hadde ikke gjort meg noe om henne våknet sånn av seg selv, men ingen av oss er vant med det :p og vi må ut av døren halv 8 det er nesten 2 timer før enn vanlig det... så skal jeg jobbe fra 10:00-14:00. jeg har solbriller og ørepropper klare :) ser vel dumt å fly med det om det regner men jeg må bare :p
Hvorfor solbriller og ørepropper?

Back
Topp