Skravletråd september

Ja de mener at det heter ikke det ... Legen sier jo det heter det :/ blir oppgitt ...

Å så herlig :D gir aldri opp her :) en dag er det vår tur igjen ❤️
Nei men hva i alle dager mener de da??? Hvis man ikke klarer å bli gravid?? Eller holde på fosteret. Omg! De er vel ikke leger noen av dem.

Godt å høre ❤️

Nei men hva i alle dager mener de da??? Hvis man ikke klarer å bli gravid?? Eller holde på fosteret. Omg! De er vel ikke leger noen av dem.

Godt å høre ❤️
Det provoserer meg og gjør meg lei meg :/ vi har jo prøvd 1 år aktivt og mistet 4 ganger. De mener at det ikke heter noen ting bare ikke meningen. Må slutte å bry meg om det for det gjør bare vondt verre :/ jeg har time hos gyn 30 ❤️

Yeijh! Da er målet nådd for denne mnd ;)

Det provoserer meg og gjør meg lei meg :/ vi har jo prøvd 1 år aktivt og mistet 4 ganger. De mener at det ikke heter noen ting bare ikke meningen. Må slutte å bry meg om det for det gjør bare vondt verre :/ jeg har time hos gyn 30 ❤️
Heter vel i grunn ikkr så mye når man har barn fra før.:) Legene på ivf ullevål sa hvertfall drt å vi jar prøvd 6 år

Heter vel i grunn ikkr så mye når man har barn fra før.:) Legene på ivf ullevål sa hvertfall drt å vi jar prøvd 6 år
Oi det var lenge :O prøvde dere lenge med første og? Jeg vet ikke hva det heter uten om hva legen har sagt. Mener konkret det heter sekundær barnløshet etter at jeg googlet det

et par sko til meg og et til guttungen og. Endte med diesel til meg som mannen egentlig skulle ha:P
Kan vel fort blir det:p
Kjøpte du vintersko til guttungen eller?

Back
Topp