Skravletråd september

Da sover endelig lille U igjen.
Skal bare få meg litt mat og se ferdig episoden så er det min tur

Barseltreff er koselig da.
Gleder meg bare til å få i stand rommet til lille U jeg.
Vil ha han ut av rommet vår nå

Ja, det er veldig kos :D
Og siden vi går ned til fots, får vi lufta skritt-telleren og :D
Ja, blir nok greit å få han på eget rom, begynner å bli stor nå :)
Skulle ønske vi og hadde ledig rom på vent :p

endelig er oppdatering ferdig :p lurer på om jeg skal få meg en time på øyet etter hvert :p

Endelig tilbake.

JEg fikk benyttet nedetiden til å lufte hunden, og strikke. Vi gikk ikke langt, og vi gikk ikke fort, men hun fikk gjort det hun trengte, og jeg fikk litt frisk luft og litt dagslys.

Vel tilbake har jeg strikket videre på teppet, og etterhvert "strikk en pinne, sjekk om bv er oppe, strikk en til, sjekk om bv er oppe..." og når det grønne gikk over i gult kom bv tilbake.

Bare dumt at jeg ikke tenkte på å spise lunsj...

Endelig tilbake.

JEg fikk benyttet nedetiden til å lufte hunden, og strikke. Vi gikk ikke langt, og vi gikk ikke fort, men hun fikk gjort det hun trengte, og jeg fikk litt frisk luft og litt dagslys.

Vel tilbake har jeg strikket videre på teppet, og etterhvert "strikk en pinne, sjekk om bv er oppe, strikk en til, sjekk om bv er oppe..." og når det grønne gikk over i gult kom bv tilbake.

fort gjort å glemme å spise :p håper du får i deg noe mat nå da :)

Endelig tilbake.

Mat er viktig ;)
Jeg også gikk tur med hunden,været er jo så fint ;)

jeg gruer meg seriøst til i morgen :p for det første må vi opp halvannen time før. det hadde ikke gjort meg noe om henne våknet sånn av seg selv, men ingen av oss er vant med det :p og vi må ut av døren halv 8 det er nesten 2 timer før enn vanlig det... så skal jeg jobbe fra 10:00-14:00. jeg har solbriller og ørepropper klare :) ser vel dumt å fly med det om det regner men jeg må bare :p

Back
Topp