Prøver... jeg er svaaaak...Jaja, da får du sette inn tiltak![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver... jeg er svaaaak...Jaja, da får du sette inn tiltak![]()
Nei, bare ufyselige veier..Slaps er jo ufattelig kjipthverken fugl eller fisk liksom
![]()
God morgenGod morgen alle!![]()
Naboen har heldigvis traktorHehe...måking er mannens jobbvi har heldigvis traktor om vi skulle ha bruk for det
![]()
JaGod morgen
Høsten og kjøligere dager er her, greit å få gode høstklær i hus![]()
Har lett for å bli litt for mye på deg ogsåJa må si meg enig der altså![]()
Nam namJeg også! Har bedt samboer om å kjøpe is etter jobb. Blir nok brownies i dag![]()
Åh så gøy. Mye fintGod morgen. Har sovet kjempegodt i natt
. Nå sover mini før vi skal på barseltreff kl 11
. I kveld er det pomp de lux (eller noe sånt) home party hos søsteren til en venninne
. Der da?
Vi skal snart ut å gå en liten tur. Må bare lade litt førstHar dere noen planer for dagen da?
Jeg skal prøve å få sovet litt, ryddet roterommet nede slik at jeg kan fylle det med ting fra roterommet oppe siden det skal lille U flytte inn på og forhåpentligvis shoppe litt.
Ja prøvde den en gang men tok den for tidlig ut. Så var ikke helt gjennomstekt i midten. Men var veldig god og saftigDen så god ut![]()
Håper å finne litt varme klær til mini derÅh så gøy. Mye fint![]()
Så deilig med en godnattsøvn![]()
Nettop levert guttungen i barnehagen![]()
Spise litt nå![]()
Ja ull ?Håper å finne litt varme klær til mini der.
Ja er det jeg tenker nå ihvertfall. Hvis jeg ikke finner noe annet som virker godt å varmt nå til høsten og vinterenJa ull ?![]()
Er jo mange fine og flotte fleecedresser ogJa er det jeg tenker nå ihvertfall. Hvis jeg ikke finner noe annet som virker godt å varmt nå til høsten og vinteren
Har dere noen planer for dagen da?
Jeg skal prøve å få sovet litt, ryddet roterommet nede slik at jeg kan fylle det med ting fra roterommet oppe siden det skal lille U flytte inn på og forhåpentligvis shoppe litt.
Oi, det var sent?!
Godt han sover ennå![]()
Høres kjipt ut![]()