Ikke sikkert det daTenker vekta mi får fart på seg når jeg slutter å amme..... hjeeelp!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sikkert det daTenker vekta mi får fart på seg når jeg slutter å amme..... hjeeelp!!
Trening er utrolig deiligblitt avhengig
En hvil til hørtes deilig ut da![]()
God morgenGod morgen dereSovet godt? Planer for dagen
?
Hold utplutselig så går det over
Krysser fingrene for det i allefall
Men viktig å få i seg noe mat![]()
Nei. Litt kvalme på starten. Men vært noe syk. Og nå magevondt, kvalme. Får ikke akkurat så lyst på mat daHar du vært veldig dårlig hele tiden?
Haha
Har litt å gjøre hjemme da
Vaske klær, skifte på senger, handle, en tur på apoteket!
Hihi...god start og sov godtJa!å skal starte med en liten powernap nå
![]()
Takk søte duHelt enig!![]()
Så deiligNettopp dusja og sminket meg! Det var virkelig forfriskende!!!
Helt enig med deg!Det er sånn med snø for meg og. Snø er helt greit hvis det ikke ligger på bakken i flere måneder..
Jepp, snø i februar feks... Det er helt grusomt...Helt enig med deg!
Snø er greit i jula, thats it!
Så du driver med klatring?enig! Kjenner klatrenevene iler etter å få starta med klatringa igjen. Målet er før jul. Dumme er at treningsklubben vår er 30 minutter unna med bil og treningene er etter jentas leggetidog vi begge er i samme klubb
![]()
Er jo egentlig detJa må prøve å få ned litt. Spiste iallfall en brødskive og en appelsin til frokost daog litt melk.
Nei. Litt kvalme på starten. Men vært noe syk. Og nå magevondt, kvalme. Får ikke akkurat så lyst på mat da![]()
Tror du er ganske effektiv jeg![]()
Så deilig daNettopp dusja og sminket meg! Det var virkelig forfriskende!!!
Det er skikkelig bortkasta!!Jepp, snø i februar feks... Det er helt grusomt...
God morgenGod morgenher må jeg ut å kjøpe ullsokker til tutta idag så da sover jeg når jeg kommer hjem
tenkte å se om butikkene i nærheten har først
er bare 10 grader idag så tar med dyne til henne idag
![]()
Håper dere får sove begge to snart.Jeg har vært våken siden kl 04 så nå syns jeg lille U snart kan ta seg en blund slik at jeg kal få sove igjen
Ååh, jeg er så enig. Snø på julaften er obligatorisk men ellers, nei! Kanskje på nyttårsaften også.Det er skikkelig bortkasta!!![]()
Så du driver med klatring?så gøy!
Kan bli en utfordring med treningen da ja...dere får ta annenhver gang![]()