Skravletråd september

Trening er utrolig deilig:D blitt avhengig:P
En hvil til hørtes deilig ut da;)

enig! Kjenner klatrenevene iler etter å få starta med klatringa igjen. Målet er før jul. Dumme er at treningsklubben vår er 30 minutter unna med bil og treningene er etter jentas leggetid :p og vi begge er i samme klubb :p

Hold ut:) plutselig så går det over :D
Krysser fingrene for det i allefall ;)
Men viktig å få i seg noe mat :)

Ja må prøve å få ned litt. Spiste iallfall en brødskive og en appelsin til frokost da :) og litt melk.
Har du vært veldig dårlig hele tiden?
Nei. Litt kvalme på starten. Men vært noe syk. Og nå magevondt, kvalme. Får ikke akkurat så lyst på mat da :(
Haha:P
Har litt å gjøre hjemme da;)
Vaske klær, skifte på senger, handle, en tur på apoteket!

Tror du er ganske effektiv jeg :P

Nettopp dusja og sminket meg! Det var virkelig forfriskende!!!

God morgen :) her må jeg ut å kjøpe ullsokker til tutta idag så da sover jeg når jeg kommer hjem :p tenkte å se om butikkene i nærheten har først :) er bare 10 grader idag så tar med dyne til henne idag :)

enig! Kjenner klatrenevene iler etter å få starta med klatringa igjen. Målet er før jul. Dumme er at treningsklubben vår er 30 minutter unna med bil og treningene er etter jentas leggetid :p og vi begge er i samme klubb :p
Så du driver med klatring?:D så gøy!
Kan bli en utfordring med treningen da ja...dere får ta annenhver gang;)

Ja må prøve å få ned litt. Spiste iallfall en brødskive og en appelsin til frokost da :) og litt melk.

Nei. Litt kvalme på starten. Men vært noe syk. Og nå magevondt, kvalme. Får ikke akkurat så lyst på mat da :(

Tror du er ganske effektiv jeg :P
Er jo egentlig det;)

Jeg har vært våken siden kl 04 så nå syns jeg lille U snart kan ta seg en blund slik at jeg kal få sove igjen

God morgen :) her må jeg ut å kjøpe ullsokker til tutta idag så da sover jeg når jeg kommer hjem :p tenkte å se om butikkene i nærheten har først :) er bare 10 grader idag så tar med dyne til henne idag :)
God morgen:D
Høsten og kjøligere dager er her, greit å få gode høstklær i hus:D

Så du driver med klatring?:D så gøy!
Kan bli en utfordring med treningen da ja...dere får ta annenhver gang;)

Ja, drevet på i noen år nå :) er kjempegøy :D

Ja, men så kjedelig å dra uten mannen/han uten meg :p når vi en dag får kjøpt hus der vi ønsker å bo er det bare en svipptur til, men enn så lenge bor vi i byen og klubben er på et tettsted :p

Blir vel til at man tar annenhver gang etterhvert:) orker ikke tenke på å prøve å dra jenta med dit og satse på hun sover. :p

Back
Topp