Oi, det var sent?!Han endte opp i vår seng, gitt... Og vi sovna ikke før nesten halv3
Og nå sover han fremdeles![]()
Godt han sover ennå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var sent?!Han endte opp i vår seng, gitt... Og vi sovna ikke før nesten halv3
Og nå sover han fremdeles![]()
Ja, må jeg så må jegHehe...da er det jo greit å trå til selv![]()
Har en sjokoladekake jeg har veldig lyst til å prøve å bakeGod idé! Kake til alle![]()
Høres kjipt utJa, sant.. Er noe drit![]()
Oppskrift?Har en sjokoladekake jeg har veldig lyst til å prøve å bake![]()
Nei, ikke jeg heller når jeg er opptattJa, klarer ikke helt å henge med merker jeg![]()
Ikke santVeldig bra.
Ellers så hadde jeg hatt en sutre-baby, ikke en smile og le-baby som jeg har her nå
Så deilig![]()
Så deilig daman føler seg litt mer fresh!
Ja tviler ikkeEr jo egentlig det![]()
Hmm... Må høre med legen.Ikke alltid. Noen tar bare hb
Så deilig![]()
Hadde lat dag i går jeg.I dag skal jeg ingenting. I går var jeg super aktiv og fikk virkelig svi for det. Så i dag ligger jeg enten i senga eller sofaen. Kanskje på kjøkkenet og lager kake![]()
Vi har bare byttetHadde lat dag i går jeg.
I dag har jeg litt å gjøre
Rydde et roterom nede slik at jeg får plass til tingene i roterommet opp.Vi har bare byttet
Hva skal du for noe i dag da?
Håper du får sove litt først. Så får du shoppeRydde et roterom nede slik at jeg får plass til tingene i roterommet opp.
Og så skal jeg shoppe.
Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen.
Men først forhåpentligvis sove litt
Alt for gøyHåper du får sove litt først. Så får du shoppedet er alltid gøy!
Ja må si meg enig der altsåAlt for gøy![]()
Hvis du søker på Anna's favorittsjokoladekake (eller Annas sjokoladekake). Så kommer oppskriften.Oppskrift?liker å prøve nytt!
Helt enigJepp, snøen kan komme en uke før jul og forsvinne 1.nyttårsdag
Holder i massevis!
Den så god utHvis du søker på Anna's favorittsjokoladekake (eller Annas sjokoladekake). Så kommer oppskriften.![]()