Da sover endelig lille U igjen.
Skal bare få meg litt mat og se ferdig episoden så er det min tur
Skal bare få meg litt mat og se ferdig episoden så er det min tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har tenkt på det ogsåEr jo mange fine og flotte fleecedresser og![]()
Ja,og det passer meg utmerket ogsåDet høres herlig ut![]()
Hehe..Eeehm...tror Go'boken at jeg har blitt finsk? Hadde tenkt å melde inn mini, men hadde jo vært greit å kunne lese hva som stod, haha!![]()
Barseltreff er koselig da.Her skal vi gå tur og på barseltreff
Rydding hørtes lurt ut! Føler det er en evighet siden det ble gjort her![]()
Hehe..
Det må være en feilforsendelse
Barseltreff er koselig da.
Gleder meg bare til å få i stand rommet til lille U jeg.
Vil ha han ut av rommet vår nå
Hvordan gjorde du det.Er nok det
Har prøvd å melde inn på nett og.. Men det funker det ikke![]()
fort gjort å glemme å spiseEndelig tilbake.
JEg fikk benyttet nedetiden til å lufte hunden, og strikke. Vi gikk ikke langt, og vi gikk ikke fort, men hun fikk gjort det hun trengte, og jeg fikk litt frisk luft og litt dagslys.
Vel tilbake har jeg strikket videre på teppet, og etterhvert "strikk en pinne, sjekk om bv er oppe, strikk en til, sjekk om bv er oppe..." og når det grønne gikk over i gult kom bv tilbake.
Bare dumt at jeg ikke tenkte på å spise lunsj...
fort gjort å glemme å spisehåper du får i deg noe mat nå da
![]()
Mat er viktigEndelig tilbake.
JEg fikk benyttet nedetiden til å lufte hunden, og strikke. Vi gikk ikke langt, og vi gikk ikke fort, men hun fikk gjort det hun trengte, og jeg fikk litt frisk luft og litt dagslys.
Vel tilbake har jeg strikket videre på teppet, og etterhvert "strikk en pinne, sjekk om bv er oppe, strikk en til, sjekk om bv er oppe..." og når det grønne gikk over i gult kom bv tilbake.
Bare dumt at jeg ikke tenkte på å spise lunsj...
Eeehm...tror Go'boken at jeg har blitt finsk? Hadde tenkt å melde inn mini, men hadde jo vært greit å kunne lese hva som stod, haha!![]()
ja den er vakkerBrrr ja nå er høsten kommet. Må få tak i litt ullklær til mini her også. Rundt 10-11 grader her også.
Oj da, her har det skjedd en glipp! Du kan kontakte vår kundeservice ang dette på kundeservise@sandviks.com![]()
Hvordan gjorde du det.
Det letteste er vel å logge seg på med brukeren du har her og så bestille abonnement istedenfor disse skjemaene