Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker det der så alt for godt.Jeg sitter og merker jeg er kjempe lei av å være gravid. Har vondt i knær, tissen og har sterke kynnere hele tiden. Virker som om kroppen min bare prøver å slite meg ut. 14 oktober er ikke så lenge til, men åh. Jeg er så lei. *klaging over*
Tusen takk! Jeg håper nesten at hun kommer snart, fordi da vet jeg hvorfor jeg ikke får sove i hvert fall. Nå ligger jeg bare å vrir meg med smerter.Husker det der så alt for godt.
Masse lykke til med siste etappe
Hva strikker du?Vis vedlegget 136259 strikking når man ikke får sove. Så da blir det babystrikk til en forhåpentligvis baby i fremtiden (om det blir jente da) ^^
Siste del av svangerskapet har sin 'sjarm' ja...Tusen takk! Jeg håper nesten at hun kommer snart, fordi da vet jeg hvorfor jeg ikke får sove i hvert fall. Nå ligger jeg bare å vrir meg med smerter.
Ja, jeg kan absolutt si meg enig derSiste del av svangerskapet har sin 'sjarm' ja...![]()
Ett babyteppe.Hva strikker du?
Deilig når det funker sånnHan er veldig flink til å spise i søvne.
Tok han før han våknet ordentlig slik at jeg bare kan legge han tilbake i seng når han er mett.
Egentlig veldig greit, jeg hadde bryst spreng
Sidene flyr her inneOj, her var det gått unna siden sist![]()
Ja, var digg!Bra den kom tilbake til slutt!!![]()
Sist jeg sjekka såHåper dere fortsatt har strømmen![]()
Ja, er det. Spesielt når man ikke orker annet enn å se på tv...3t er lenge uten strøm!
Klart man må dele på syktbarn dagene!Her våkna nettopp mini med feber for 3. Natta på rad. Var på legevakta i kveld, pappaen var hjemme med henne på dagtid men å måle feber og å tenke på å ta ho til legen for en sjekk - der blir innvikla!
Skjønner ikke poenget med at mannen er hjemme med sykt barn når han ikke klarer å overvåke feberen engang... Kom hjem til fullt påkledd jente med 39,7 i feber.
Dessverre er det ikke barebare for meg å være hjemme fra jobb så vi må dele det ganske likt
Den siste tida er sååå gøyJeg sitter og merker jeg er kjempe lei av å være gravid. Har vondt i knær, tissen og har sterke kynnere hele tiden. Virker som om kroppen min bare prøver å slite meg ut. 14 oktober er ikke så lenge til, men åh. Jeg er så lei. *klaging over*
Huff da, det var også en ting å arveStakkar mini... Har arva mine kalde henderresten av han er varm, men hendene er jo iskalde
![]()
Hehehehe... Ja, jeg har det sååå morsomtDen siste tida er sååå gøy![]()
Det var nettopp det jeg hadde en mistanke omHehehehe... Ja, jeg har det sååå morsomt![]()
Håper du er heldigJeg har søkt om billån i dag![]()
Du kan godt overta i en dag eller to, hvis du har lyst!Det var nettopp det jeg hadde en mistanke om![]()