Skravletråd september

God morgen :D
Regner her, og jeg vil bare bli under dyna. Men pliktene kaller...

Hva er planene for dagen?
God morgen :)

Har ingen planer. Skal være hjemme fra jobb i dag. Orker ikke noe som helst. Men bør kanskje komme meg en tur til apoteket.

Du kan godt overta i en dag eller to, hvis du har lyst! :D
Neeeeeeh :P been there done that :P dessuten så er jeg nok plaget som det er, og bare kommet meg til uke 13 så langt :P luftsmerter fra helvete de siste dagene :O

God morgen :D
Regner her, og jeg vil bare bli under dyna. Men pliktene kaller...

Hva er planene for dagen?
God morgen :-). Dyna er veldig god her også. Skal egentlig på barseltreff idag men ser det litt an om vi går. Mini har siste dag idag med antibiotika pga ørebetennelse. Allmenntilstanden er veldig god, litt snue og hoste bare. Men dumt å evt smitte andre. Men så usikker

God morgen :-). Dyna er veldig god her også. Skal egentlig på barseltreff idag men ser det litt an om vi går. Mini har siste dag idag med antibiotika pga ørebetennelse. Allmenntilstanden er veldig god, litt snue og hoste bare. Men dumt å evt smitte andre. Men så usikker
Er ørebetennelse smittsomt?

Jeg sitter og merker jeg er kjempe lei av å være gravid. Har vondt i knær, tissen og har sterke kynnere hele tiden. Virker som om kroppen min bare prøver å slite meg ut. 14 oktober er ikke så lenge til, men åh. Jeg er så lei. *klaging over*
Skjønner det er slitsomt på slutten:)
Håper de siste dagene blir bedre enn forventet!

Au au :( det hørtes ikke noe gøy ut..
Nei ikke noen spesielt kult. Vi kom oss halvveis opp til valglokalene her om dagen, som ligger fem min fra oss, før vi måtte snu fordi jeg hadde så vondt :P

Og i går lå jeg med hodet over dass og en sinnataggen på halvannet år løpende rundt. Ha ha ha!! For et sirkus!!

Godt jeg er hjemme i dag også.

Nei ikke noen spesielt kult. Vi kom oss halvveis opp til valglokalene her om dagen, som ligger fem min fra oss, før vi måtte snu fordi jeg hadde så vondt :P

Og i går lå jeg med hodet over dass og en sinnataggen på halvannet år løpende rundt. Ha ha ha!! For et sirkus!!

Godt jeg er hjemme i dag også.
Oisann, du har virkelig blitt hardt rammet du. Får vondt av deg!

Hahaha, beklager men det scenarioet ser ikke så bra ut mentalt. Nei, fysj og fy. God bedring!

Har ikke peiling. Tror mer evt forkjølelsen er smittsomt.
Tror ikke ørebetennelse er smittsomt. Forkjølelse kan være det. Men ville ikke tenkt på det. Mange av babyene har sikkert storesøsken som tar med seg bakterier hjem dra bhg :)

Ja, jeg kan absolutt si meg enig der :P

I dag skal jeg prøve å sove... Og på kontroll! Hva skal du? :) Regn er fysj.
Man blir veldig klar for fødsel i det minste da:p

Oisann, du har virkelig blitt hardt rammet du. Får vondt av deg!

Hahaha, beklager men det scenarioet ser ikke så bra ut mentalt. Nei, fysj og fy. God bedring!
Tydeligvis :-O jeg spiser mye frukt og knekkebrød, så skjønner ikke hvorfor fornøyelsen har gått til helvete :( måtte nesten puste meg gjennom de luftsmertene her om dagen :D ha ha ha!!

Ha ha ha!! Nei det var en grunn til at jeg ba mamma komme og hjelpe meg :P

Satser på en mye bedre dag i dag :) !

Back
Topp