Skravletråd september

Tydeligvis :-O jeg spiser mye frukt og knekkebrød, så skjønner ikke hvorfor fornøyelsen har gått til helvete :( måtte nesten puste meg gjennom de luftsmertene her om dagen :D ha ha ha!!

Ha ha ha!! Nei det var en grunn til at jeg ba mamma komme og hjelpe meg :P

Satser på en mye bedre dag i dag :) !
Ja, vi får håpe vi begge to får en fantastisk dag uten noe fysj!

Helt sant det:-). Ja formen hans er kjempefin ellers bortsett fra litt forkjølt enda men leker og koser seg:-)
Godt det da, at han ikke virker noe særlig plaget :) husker det var mange som lurte på om de kunne komme på treff hvis babyen var syk. Syns ikke det spiller så stor rolle med en forkjølelse. Vannkopper og barnesykdommer derimot, det tenker jeg blir noe annet :)

Godt det da, at han ikke virker noe særlig plaget :) husker det var mange som lurte på om de kunne komme på treff hvis babyen var syk. Syns ikke det spiller så stor rolle med en forkjølelse. Vannkopper og barnesykdommer derimot, det tenker jeg blir noe annet :)
Er flere som har kommet på treff med forkjølte barn:-). Nesten umulig å unngå når eldre søsken komme hjem med både det ene og det andre

Veldig spennende :D

Det må du nesten utdype! Hvor forskjellige? :)

Det er så stas å få barn altså <3 gled deg.

Vel. Det er likt på noen områder. Men veldig ulikt på andre.

Likt med at jeg har bekkenplager og migreneplager denne gangen også. Heldigvis ikke så plaget av migrene som forrige gang. Men da hadde jeg en mer fysisk krevende jobb.

Ulikt med at denne gangen så tåler jeg virkelig ikke enkelte lukter og smaker. Slik var det ikke forrige gang. Mannen blir gærn av meg :P jeg kan like noe ene dagen og hate det neste dag. Det er derfor ganske vanskelig å planlegge middager :P :P og så er jeg utrolig sliten denne gangen. Har ikke noe overskudd i det hele tatt. Og huden min ser ikke ut :O :O :O

Blæ :P

Er flere som har kommet på treff med forkjølte barn:-). Nesten umulig å unngå når eldre søsken komme hjem med både det ene og det andre
Jepp. Vanskelig å unngå da :) men babyene trenger strengt tatt ikke leke oppå hverandre heller. Eller sutte på samme smokk liksom :P he he he!

Det er så stas å få barn altså <3 gled deg.

Vel. Det er likt på noen områder. Men veldig ulikt på andre.

Likt med at jeg har bekkenplager og migreneplager denne gangen også. Heldigvis ikke så plaget av migrene som forrige gang. Men da hadde jeg en mer fysisk krevende jobb.

Ulikt med at denne gangen så tåler jeg virkelig ikke enkelte lukter og smaker. Slik var det ikke forrige gang. Mannen blir gærn av meg :P jeg kan like noe ene dagen og hate det neste dag. Det er derfor ganske vanskelig å planlegge middager :P :P og så er jeg utrolig sliten denne gangen. Har ikke noe overskudd i det hele tatt. Og huden min ser ikke ut :O :O :O

Blæ :P
Ja, gleder meg utrolig mye!

Ja, det var absolutt litt forskjell der ja. Og slitsomt å ikke ha noe overskudd! Huden min var også helt på bærtur de første månedene. Jeg så ut som et pizza..
Håper det gir seg for din del. Så kan du få graviditetsgløden :)

Ja, gleder meg utrolig mye!

Ja, det var absolutt litt forskjell der ja. Og slitsomt å ikke ha noe overskudd! Huden min var også helt på bærtur de første månedene. Jeg så ut som et pizza..
Håper det gir seg for din del. Så kan du få graviditetsgløden :)

Er ekstra spennende med nr 1 :) :) :)

Ha ha!! Får se om jeg får noen glød ja. Vet ikke om jeg hadde det forrige gang.

God morgen jenter ;)
Dere skravlet mye i går ser jeg :p
Planene for dagen da?

Back
Topp