Har ei frøken som ikke vil sove i kveld
vi ser film for begge blir trøtte av det, men tror jeg er trøttest 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er veldig flink til å spise i søvne.Våknet han?![]()
Har en liten gutt på puppen jegHar ei frøken som ikke vil sove i kveldvi ser film for begge blir trøtte av det, men tror jeg er trøttest
![]()
Økedøgn eller?Har en liten gutt på puppen jeg
Nei da.Økedøgn eller?
ÅjaNei da.
Han hadde ikke spist siden jeg la han klokken 18 så var nok bare sulten
Stakkars lilleHer våkna nettopp mini med feber for 3. Natta på rad. Var på legevakta i kveld, pappaen var hjemme med henne på dagtid men å måle feber og å tenke på å ta ho til legen for en sjekk - der blir innvikla!
Skjønner ikke poenget med at mannen er hjemme med sykt barn når han ikke klarer å overvåke feberen engang... Kom hjem til fullt påkledd jente med 39,7 i feber.
Dessverre er det ikke barebare for meg å være hjemme fra jobb så vi må dele det ganske likt
Er veldig glad jeg har nok melk denne gang og kan amme så mye som jeg gjør.Åjasavner den ammingen og kosen med baby
![]()
Uff da.Her våkna nettopp mini med feber for 3. Natta på rad. Var på legevakta i kveld, pappaen var hjemme med henne på dagtid men å måle feber og å tenke på å ta ho til legen for en sjekk - der blir innvikla!
Skjønner ikke poenget med at mannen er hjemme med sykt barn når han ikke klarer å overvåke feberen engang... Kom hjem til fullt påkledd jente med 39,7 i feber.
Dessverre er det ikke barebare for meg å være hjemme fra jobb så vi må dele det ganske likt
Stakkars lille, her har de arvet mine varmeStakkar mini... Har arva mine kalde henderresten av han er varm, men hendene er jo iskalde
![]()
Det var snadderNam, nam![]()
Er litt sånn her hjemme ogsåStakkars lillelurer på hvordan pappaen hadde vært her. Han mente hun var frisk når hun hadde kartong dobbeltsidig ørebetennelse :O
Ja... Har mine tvil. Han mangler det genet tror jegUff da.
Masse god bedring til mini og håper pappaen skjønner det der snart
Ja, hvordan unngår man å merke syke barn, liksom?Er litt sånn her hjemme også
tok en times lur på søndag og da jeg kom inn i stua igjen var ho full i feber. Pappaen lurte på hvordan jeg kunne vite det!!?
Hvordan kan man unngå å se det, tenker jeg...