Skravletråd september

Har ei frøken som ikke vil sove i kveld :p vi ser film for begge blir trøtte av det, men tror jeg er trøttest :p

Han er veldig flink til å spise i søvne.
Tok han før han våknet ordentlig slik at jeg bare kan legge han tilbake i seng når han er mett.
Egentlig veldig greit, jeg hadde bryst spreng

Lille N har lagt seg ned så håper hun sover snart :)

Her våkna nettopp mini med feber for 3. Natta på rad. Var på legevakta i kveld, pappaen var hjemme med henne på dagtid men å måle feber og å tenke på å ta ho til legen for en sjekk - der blir innvikla!

Skjønner ikke poenget med at mannen er hjemme med sykt barn når han ikke klarer å overvåke feberen engang... Kom hjem til fullt påkledd jente med 39,7 i feber.

Dessverre er det ikke barebare for meg å være hjemme fra jobb så vi må dele det ganske likt

Stakkar mini... Har arva mine kalde hender :( resten av han er varm, men hendene er jo iskalde :o

Her våkna nettopp mini med feber for 3. Natta på rad. Var på legevakta i kveld, pappaen var hjemme med henne på dagtid men å måle feber og å tenke på å ta ho til legen for en sjekk - der blir innvikla!

Skjønner ikke poenget med at mannen er hjemme med sykt barn når han ikke klarer å overvåke feberen engang... Kom hjem til fullt påkledd jente med 39,7 i feber.

Dessverre er det ikke barebare for meg å være hjemme fra jobb så vi må dele det ganske likt
Stakkars lille :( lurer på hvordan pappaen hadde vært her. Han mente hun var frisk når hun hadde kartong dobbeltsidig ørebetennelse :O

Uff da.
Masse god bedring til mini og håper pappaen skjønner det der snart

Stakkars lille :( lurer på hvordan pappaen hadde vært her. Han mente hun var frisk når hun hadde kartong dobbeltsidig ørebetennelse :O
Er litt sånn her hjemme også

tok en times lur på søndag og da jeg kom inn i stua igjen var ho full i feber. Pappaen lurte på hvordan jeg kunne vite det!!?

Hvordan kan man unngå å se det, tenker jeg...

Er litt sånn her hjemme også

tok en times lur på søndag og da jeg kom inn i stua igjen var ho full i feber. Pappaen lurte på hvordan jeg kunne vite det!!?

Hvordan kan man unngå å se det, tenker jeg...
Ja, hvordan unngår man å merke syke barn, liksom?

Back
Topp