Takk for detHihi, bare kom![]()
Her skal vi ha fish`n chips i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detHihi, bare kom![]()
Ja det ogsåBøker eller?
Hva gjorde dere på 3 års dagen med mannen?er så usikker
kake har vi på selve dagen, men må ta det i helgen siden dagen er midt i en ukedag
![]()
Det er sabla kjipt jaJa sant . Så tenker eg de som prøvar å prøvar får helt vont av de.
Håper det. Han har hatt nok de siste årene så.. Først var det tarmslyng i fjor og nå dette med lammelsen som de ikke finner noen forklaring påSå bra.
Håper de finner ut av det og det er lett å fikse
WeekendbagHva har du kjøpt?![]()
Men det kommer nok til å gå fort. Og ha herlig å få vært hjemme i julenOk så enda en stund til, men ja...får være hjemme i jula er jo herlig
Takk for dethihi
Her skal vi ha fish`n chips i dag![]()
Så kjektDa har jeg fått shoppet litt![]()
Weekendbag
Julegaver til kb
JaUffda! Stakkars! Godt han er i gode hender på sykehuset iallfall <3
Står litt lengee oppeSå kjekt. Hva endte du opp med?
Det er nå godt det da. Når skal han i barnehagen?Men det kommer nok til å gå fort. Og ha herlig å få vært hjemme i julen. Skulle egentlig startet julaften men siden vi lå lenger inne på sykehuset etter fødselen så fikk jeg 1 uke lenger permisjon
![]()
JaaDet skjønner jeg egentlig, ville bare på peke at det var fint mulig jeg![]()
Blir nok tettere enn 10 års aldersforskjell herBlir 10år mellom 1 & 2 her,men skal det bli fler skal det skje fortere enn nå i allefall![]()
Jeg har søster som er 8 år eldre og hadde supert forhold til henneBlir nok tettere enn 10 års aldersforskjell her. Gubben har en bror og søster som et 8 og 10 år eldre enn han og han syntes det var kjedelig i oppveksten da han ville leke med søsknene så var ikke de interessert i å alltid å med lillebror på slep så var så mye yngre. Men greie barnevakter ved behov
![]()
Tenker det blir fisk i morgen heraldri smakt fish'n chips
![]()
Han har ikke rett på plass før august neste år egentlig. Ble født på nyttårsaften i fjor. Har søkt han inn fra januar neste år så håper å få plass ila våren. Men gjenstår å se daDet er nå godt det da. Når skal han i barnehagen?
Det er veldig godt![]()
Spesielt når man lager fiskepanettene selv og potetbåtene.