Skravletråd september

Blir nok tettere enn 10 års aldersforskjell her:-). Gubben har en bror og søster som et 8 og 10 år eldre enn han og han syntes det var kjedelig i oppveksten da han ville leke med søsknene så var ikke de interessert i å alltid å med lillebror på slep så var så mye yngre. Men greie barnevakter ved behov:-)
Det skjønner jeg :) er 2år mellom meg og minstoresøster,så kom 3 mann 10år etter meg,så 12år og 15år senere enn meg :)

Han har ikke rett på plass før august neste år egentlig. Ble født på nyttårsaften i fjor. Har søkt han inn fra januar neste år så håper å få plass ila våren. Men gjenstår å se da

Ja, det er ikke godt å si.
Håpe det løser seg med plass. Ellers blir det ulønnet perm da?

Mannen er så søt som trøster meg når jeg er lei meg ❤️ han kiler meg når jeg er trist og sier at det blir vår tur og ❤️ sliter sånn med dette at vi mister, mens vennene mine klarer å bære frem ett barn. Er som jeg sa til han føler meg mislykket på den måten ... :( jeg er på vei opp men det får bare ta den det trenger for å rushe med følelsene og "sorg" det er ikke bra ...

Mannen er så søt som trøster meg når jeg er lei meg ❤️ han kiler meg når jeg er trist og sier at det blir vår tur og ❤️ sliter sånn med dette at vi mister, mens vennene mine klarer å bære frem ett barn. Er som jeg sa til han føler meg mislykket på den måten ... :( jeg er på vei opp men det får bare ta den det trenger for å rushe med følelsene og "sorg" det er ikke bra ...

Han mannen din er virkelig god <3 <3 godt å få ventilert litt av og til <3 jeg føler iallfall det hjelper for meg, å gråte litt... får det liksom litt ut av systemet.

Han mannen din er virkelig god <3 <3 godt å få ventilert litt av og til <3 jeg føler iallfall det hjelper for meg, å gråte litt... får det liksom litt ut av systemet.
Han er det ❤️ det gjør godt når man trenger det. For meg viser det bare hvor stort hjerte jeg har var det ei god venninne sa til meg :)

Oi :( Såpass... noen spesiell grunn til at han ble lam? Har han kastet opp hver dag i 1 år uten at de har gjort noe før nå??? Det høres jo drøyt ut??
fjernet pga sensetiv informasjon :)

Last edited:
Ikke for å være slem eller noe.
Denne tråden er veldig hyggelig, og man føler men er med venner her, men denne er på et åpent forum.
Hvem som helst kan komme inn og lese de man skriver.
Man kan bli gjenkjent hvem man er i virkeligheten.
Man kan si hva man vil om seg selv, men jeg ville ha vært forsiktig med å diskutere andre personers helse

Last edited:
Back
Topp