Hehe, men dersom nicket ditt sier det jeg tror det sier er du født i -86....Blir 10år mellom 1 & 2 her,men skal det bli fler skal det skje fortere enn nå i allefall![]()
Vil ikke være helt umulig å vente 10 år til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, men dersom nicket ditt sier det jeg tror det sier er du født i -86....Blir 10år mellom 1 & 2 her,men skal det bli fler skal det skje fortere enn nå i allefall![]()
Er født i 86 jaHehe, men dersom nicket ditt sier det jeg tror det sier er du født i -86....
Vil ikke være helt umulig å vente 10 år til![]()
Så deilig daVi sovnet vist vi og![]()
Det skjønner jeg egentlig, ville bare på peke at det var fint mulig jegEr født i 86 jamen har ikke lyst til å ha et 10års sprang mellom hvert barn
![]()
Bøker eller?Da har jeg fått shoppet litt![]()
Ja sant . Så tenker eg de som prøvar å prøvar får helt vont av de.Heldi du da![]()
3 år sammen, eller 3 års bryllupsdag?Hva gjorde dere på 3 års dagen med mannen?er så usikker
kake har vi på selve dagen, men må ta det i helgen siden dagen er midt i en ukedag
![]()
3 år sammen3 år sammen, eller 3 års bryllupsdag?
Tror bare vi var ute og spiste, fult mulig vi bare festet (hadde ikke barn da).3 år sammendet er 2 mnd unna 3 års forlovelse også
![]()
Så bra.Jeg er glad på broren min sine vegne som ble lagt inn på ahus og nå sjekker de hvorfor han kaster opp hver dag. Endelig får han hjelp![]()
O, lunsj, ja.Sitter og venter på at vannet skal koke slik at jeg får ordnet meg litt lunsj. Er ganske sulten.
Veldig deiligSå deilig da
Lille U sovnet jeg jeg la han i vognen, og meg på sengen.
Når han våknet kom han over til meg og lekte i sengen vår mens jeg sløvet litt til
Takk. Vet ikkje helt men ca 8 uker + kanske . De blir tett barn og travelt
Ohh kan jeg komme på middag?
Skal få en del klær på plass på snuppa sitt rom og ut og kjøpe noen kurver.
Ellers gleder jeg meg til å hente godgutten minHan sov hos farmoren i natt , og kjenner jeg savner han
![]()
Tenkte vi kunne dra ut å spise på en fin restaurantTror bare vi var ute og spiste, fult mulig vi bare festet (hadde ikke barn da).
Har aldri vært noe flinke til å feire sammen dagen