Skravletråd september

Hva gjorde dere på 3 års dagen med mannen? :) er så usikker :) kake har vi på selve dagen, men må ta det i helgen siden dagen er midt i en ukedag :p

Vår årsdag er på nyttårsaften, så vi har pleid å lage god mat, noe godt å drikke og gi en gave. Blir en fest uttpå kvelden, men det er mest fordi det er nyttårsfeiring :)

Ok så enda en stund til, men ja...får være hjemme i jula er jo herlig
Men det kommer nok til å gå fort. Og ha herlig å få vært hjemme i julen:-). Skulle egentlig startet julaften men siden vi lå lenger inne på sykehuset etter fødselen så fikk jeg 1 uke lenger permisjon :-)

Uffda! Stakkars! Godt han er i gode hender på sykehuset iallfall <3
Ja ❤️ han er utslitt nå og orker ingenting :( den er jo lillebror så må jo passe på han ❤️ han har bilde av meg, mannen og lille N på veggen på sykehjemmet det var så koselig å høre :)

Men det kommer nok til å gå fort. Og ha herlig å få vært hjemme i julen:). Skulle egentlig startet julaften men siden vi lå lenger inne på sykehuset etter fødselen så fikk jeg 1 uke lenger permisjon :)
Det er nå godt det da. Når skal han i barnehagen?

Blir 10år mellom 1 & 2 her,men skal det bli fler skal det skje fortere enn nå i allefall :)
Blir nok tettere enn 10 års aldersforskjell her:-). Gubben har en bror og søster som et 8 og 10 år eldre enn han og han syntes det var kjedelig i oppveksten da han ville leke med søsknene så var ikke de interessert i å alltid å med lillebror på slep så var så mye yngre. Men greie barnevakter ved behov:-)

Blir nok tettere enn 10 års aldersforskjell her:). Gubben har en bror og søster som et 8 og 10 år eldre enn han og han syntes det var kjedelig i oppveksten da han ville leke med søsknene så var ikke de interessert i å alltid å med lillebror på slep så var så mye yngre. Men greie barnevakter ved behov:)
Jeg har søster som er 8 år eldre og hadde supert forhold til henne

Back
Topp