Skravletråd september

Hva skjer?

Nå er jeg endelig på vei hjem. Jobbet to timer for mye i dag. Må skjerpe meg.

Jeg får vel stemme i dag og. Det må jeg huske. Har dere stemt?

Jeg jobbet litt lenge i dag jeg også, tar det bare kortere en annen dag, men avregner alltid pr uke så jeg ikke skal komme helt skjevt ut.

Stemme skal jeg gjøre, vi tar det nå vi henter ungene (jeg er kommet hjem for dagen, og mannen har hjemmekontor, så da drar vi sammen og henter unger og stemmer. Valglokalet er over veien fra skolen, så det passer greit sånn

Fikk tak i gensere :D men jeg snudde meg 1 sek å der datt snuppa ut av vognen ned på ryggen og hodet :( hun sovnet nå, men når hun våkner før i morgen så klarer hun fint snu døgnet der så er ikke redd for det :) bare ikke la hun sove mer enn en time :)

Fikk tak i gensere :D men jeg snudde meg 1 sek å der datt snuppa ut av vognen ned på ryggen og hodet :( hun sovnet nå, men når hun våkner før i morgen så klarer hun fint snu døgnet der så er ikke redd for det :) bare ikke la hun sove mer enn en time :)
Uff :( er det ulykkes dag i dag eller ?

Ja det må det her å, men hvem gjør det :P
Skulle hatt personlig tjener :p håper bare mensen snart gir seg for min kroniske sykdom blir helt jævlig av den :/ men jeg var helt fin i svangerskapet etter at trøttheten ga seg :)

Skulle hatt personlig tjener :p håper bare mensen snart gir seg for min kroniske sykdom blir helt jævlig av den :/ men jeg var helt fin i svangerskapet etter at trøttheten ga seg :)
Har det skjedd noe hos deg og? :/
Så bra :) ikke noe morro det :(

Ja :( jeg la snuppa mi på ryggen til ungen til vennina mi, men akkurat da spente hu huet bakover og nikka snuppa mi midt i trynet :(

Og før det så tryna jeg med bilsete

Jeg jobbet litt lenge i dag jeg også, tar det bare kortere en annen dag, men avregner alltid pr uke så jeg ikke skal komme helt skjevt ut.

Stemme skal jeg gjøre, vi tar det nå vi henter ungene (jeg er kommet hjem for dagen, og mannen har hjemmekontor, så da drar vi sammen og henter unger og stemmer. Valglokalet er over veien fra skolen, så det passer greit sånn

Jeg har absolutt ingen oversikt over timene mine! Må se på det når jeg kommer hjem. Jeg er sykemeldt av en grunn.

Jeg tror ikke valglokalet her åpner før 16? Må huske å få gjort det i kveld før jeg sovner på sofaen!!
Bare en måte å gjøre det på

Jepp :D

Det er bra!;) hva gjorde du i helga da?

Først fotballturnering lørdag formiddag, deretter rydde huset, sove og rydde videre (vel, rydde/vaske/tørke støv, sånn der helgerunde man jo bare må ha) frem til mine foreldre kom på besøk i går formiddag, så skrudde pappa og min mann kommode og garderobeskap i kjelleren mens jeg satt i sofaen og snakket med mamma. Til et par timer over min leggetid i går, så jeg bør legge meg tidlig idag.

Jeg har absolutt ingen oversikt over timene mine! Må se på det når jeg kommer hjem. Jeg er sykemeldt av en grunn.

Jeg tror ikke valglokalet her åpner før 16? Må huske å få gjort det i kveld før jeg sovner på sofaen!!

Jepp :D

Jeg timefører minutt for minutt på jobb, det er grunnlag for faktuering av mine kunder, så det er ikke noe problem, jeg har lagt inn sykemeldingsprosent så programmet vet hvor mange timer jeg skal jobbe, og summerer for meg

Her er valglokalet åpent fra 10, så det skal vi ta oss av

Så bra :) ikke noe morro det :(

Ja :( jeg la snuppa mi på ryggen til ungen til vennina mi, men akkurat da spente hu huet bakover og nikka snuppa mi midt i trynet :(

Og før det så tryna jeg med bilsete
Nei :( huff så fælt :( man får så vondt inni seg ❤️ gikk det bra med henne og deg?

Back
Topp