Hehe, kjekt med rester daGubben tar alltid middagsrester med seg på jobb når vi har noe igjen. Liker ikke å kaste matMå nesten mase han til å ta med det, ellers spisern ikke lunsj
![]()
Jeg også tar med på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, kjekt med rester daGubben tar alltid middagsrester med seg på jobb når vi har noe igjen. Liker ikke å kaste matMå nesten mase han til å ta med det, ellers spisern ikke lunsj
![]()
Uff... Stakkars.. Håper det går bedre nå!Uff snuppa slo seg skikkeligdet gjorde vondt i mamma hjertet
Jeg stempler inn og ut. Og har ingen kontroll. Helt tragisk. He he!Jeg timefører minutt for minutt på jobb, det er grunnlag for faktuering av mine kunder, så det er ikke noe problem, jeg har lagt inn sykemeldingsprosent så programmet vet hvor mange timer jeg skal jobbe, og summerer for meg
Her er valglokalet åpent fra 10, så det skal vi ta oss av
3. vaskemaskin, og 3. tørketrommel går nå + at jag har brettet veldig mye rent og lagt i skapene
Men det er du overhodet ikke! Sånt skjer!Følte meg som den dårligste personen i værden![]()
Heldige deg. Min er like full:/Hurra skittentøyskurven er tom!!
Tom?? Wow! Tror jeg aldri har skjedd her...!Hurra skittentøyskurven er tom!!
Yes helt tomTom?? Wow! Tror jeg aldri har skjedd her...!
Neihuff så fælt
man får så vondt inni seg
gikk det bra med henne og deg?
Uff... Stakkars.. Håper det går bedre nå!
Hurra skittentøyskurven er tom!!
Ja det gikk bra ! Heldigvis.Men det er du overhodet ikke! Sånt skjer!
Jeg stempler inn og ut. Og har ingen kontroll. Helt tragisk. He he!
Det var tidlig!men jeg bor på bygda så kanskje derfor det åpner senere
![]()
Skulle egentlig det jeg også,men føler jeg ikke trenger det akkurat nå..men blir vell igjenJeg har full stopp. I helgene og![]()
Det er detTakk takkbare godt å komme seg ut!
![]()
Det er så deilig detHurra skittentøyskurven er tom!!
Hmm. Må høre med mannen. Kanskje det bare var sånn i går fordi det var søndag?Forsåvidt på bygda jeg også, men at det er åpent hele dagen er jo vanlig? Det har det vært alle steder jeg har bodd
Det er en god følelseHurra skittentøyskurven er tom!!
Hmm. Må høre med mannen. Kanskje det bare var sånn i går fordi det var søndag?
Ja skal få han til å sjekke det!Her er ikke åpent på søndag i det hele tatt da.
Åpningstider står på valgkortet ditt