jenta86
Gift med forumet
71°N skal jeg se..ikke Jakten,synes disse datingprg er litt kleineSkal dere se jakten på kjærligheten og 71 grader nord i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
71°N skal jeg se..ikke Jakten,synes disse datingprg er litt kleineSkal dere se jakten på kjærligheten og 71 grader nord i dag?
Det tar du kjapt igjen som om ingenting har skjeddMen litt demotiverende med den trege starten jeg har hatt på måneden
Håper du klarer detFull fokus på hvile de neste ukene nå![]()
Ingen middag, sitter på jobbHva skal dere ha til middag idag da?![]()
Og jeg er ganske ivrig selv blittJa,det er det![]()
Fordi jeg vet de trenger meg på jobb, men blir pushet vel mye...og jm. vil ha meg helt sykemeldt...Hvorfor gruer du deg??![]()
Ååh....så herlig gjortTror jeg har verdens beste lillesøsterhun går på vidergående rett bortom her jeg går,og nå kom hun innom med en solsikkebukett og lakris ❤
Å neiUff snuppa slo seg skikkeligdet gjorde vondt i mamma hjertet
Ja,jeg regner med det skal gåHåper du klarer det![]()
Du har blitt en racer på å gå!Hei hå! Da har vi vært ute på tur og nådd skritt-målet idag og![]()
Tror jeg egentlig aldri kommer til å bli ivrig i politikkOg jeg er ganske ivrig selv blitt![]()
Jaaa!❤ synes det var kjempe koseligÅåh....så herlig gjort![]()
HeiEtter ei helg nesten helt uten bv er jeg veldig klar for skravling!
Det trodde ikke jeg heller, men med flere venner som bryr seg aktivt så ble det visst sånnTror jeg egentlig aldri kommer til å bli ivrig i politikk![]()
Småspist frøkenJamen synes godt hun kan bli flinkere å spise. Bruker ofte mer enn en halvtime på en flaske
:s
Her har jeg endel klær som skal brettes. Kjedelig det!Det er det ja![]()
Du har blitt en racer på å gå!![]()
Det har jeg også...Her har jeg endel klær som skal brettes. Kjedelig det!