Egentlig ikkeMåtte du løpe langt? Hi hi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig ikkeMåtte du løpe langt? Hi hi
Uff da.
Hva skjedde?
Jeg var hos vennina mi, vi har unge på ca samme alder. Så ungene leker sammen. Så lå ungen hennes på magen, så skulle jeg tulle med ungene, så jeg la Miley oppå ryggen hennes. Og akkurat da spente hu huet bakover, så hu fikk huet midt i trynet. Uff hu slutta ikke å gråteHva skjedde?
Flink du er.Hei hå! Da har vi vært ute på tur og nådd skritt-målet idag og![]()
Har sett superheltsokker på Cubus mener jegI dag har vi vært på senteret. Minien trengte vist superheltsokker.. fant det ikke![]()
Det er jo godtBle ostesmørbrød![]()
Flink du herHei hå! Da har vi vært ute på tur og nådd skritt-målet idag og![]()
Takk for detOkIkke så heltisk i dag eller?
Skal prøve på detkos deg du også
![]()
Uffda...hørtes ikke noe godt utJeg var hos vennina mi, vi har unge på ca samme alder. Så ungene leker sammen. Så lå ungen hennes på magen, så skulle jeg tulle med ungene, så jeg la Miley oppå ryggen hennes. Og akkurat da spente hu huet bakover, så hu fikk huet midt i trynet. Uff hu slutta ikke å gråte
Huff, sånt gjør vondt i mammahjertetJeg var hos vennina mi, vi har unge på ca samme alder. Så ungene leker sammen. Så lå ungen hennes på magen, så skulle jeg tulle med ungene, så jeg la Miley oppå ryggen hennes. Og akkurat da spente hu huet bakover, så hu fikk huet midt i trynet. Uff hu slutta ikke å gråte
Det var sikkert like mye forskrekkelsen som at det var vondt.Jeg var hos vennina mi, vi har unge på ca samme alder. Så ungene leker sammen. Så lå ungen hennes på magen, så skulle jeg tulle med ungene, så jeg la Miley oppå ryggen hennes. Og akkurat da spente hu huet bakover, så hu fikk huet midt i trynet. Uff hu slutta ikke å gråte
Det vet jegTrenger ikke være noe som skjer![]()
Uffda...hørtes ikke noe godt ut![]()
Fort gjort at slike ting skjer....
Følte meg som den dårligste personen i værdenHuff, sånt gjør vondt i mammahjertet![]()
Hei hå! Da har vi vært ute på tur og nådd skritt-målet idag og![]()
Vet det føles slik, men det er du ikkeFølte meg som den dårligste personen i værden![]()
Ja, så lenge hun legger på seg så kan hun bare sove![]()
Nei men uff, var sikker på at det endte med neseblod. Og da hadde jeg frika ut, siden det hadde vært min egen feil.Vet det føles slik, men det er du ikke
Kjenner til den, men her må det gjøresJeg er så trøtt jeg ! Orker ikke å gjøre noe