spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Høres bra ut. Vi har endel skravling å få gjort unnaEtter ei helg nesten helt uten bv er jeg veldig klar for skravling!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra ut. Vi har endel skravling å få gjort unnaEtter ei helg nesten helt uten bv er jeg veldig klar for skravling!
Det har jeg også,så skal ikke spise før lørdag![]()
Hva skjer?
Nå er jeg endelig på vei hjem. Jobbet to timer for mye i dag. Må skjerpe meg.
Jeg får vel stemme i dag og. Det må jeg huske. Har dere stemt?
Ja det må det her å, men hvem gjør detKjenner til den, men her må det gjøres![]()
Høres bra ut. Vi har endel skravling å få gjort unna![]()
Etter ei helg nesten helt uten bv er jeg veldig klar for skravling!
UffFikk tak i genseremen jeg snudde meg 1 sek å der datt snuppa ut av vognen ned på ryggen og hodet
hun sovnet nå, men når hun våkner før i morgen så klarer hun fint snu døgnet der så er ikke redd for det
bare ikke la hun sove mer enn en time
![]()
Skulle hatt personlig tjenerJa det må det her å, men hvem gjør det![]()
Har det skjedd noe hos deg og? :/Uffer det ulykkes dag i dag eller ?
Skulle hatt personlig tjenerhåper bare mensen snart gir seg for min kroniske sykdom blir helt jævlig av den :/ men jeg var helt fin i svangerskapet etter at trøttheten ga seg
![]()
Så braHar det skjedd noe hos deg og? :/
Jeg jobbet litt lenge i dag jeg også, tar det bare kortere en annen dag, men avregner alltid pr uke så jeg ikke skal komme helt skjevt ut.
Stemme skal jeg gjøre, vi tar det nå vi henter ungene (jeg er kommet hjem for dagen, og mannen har hjemmekontor, så da drar vi sammen og henter unger og stemmer. Valglokalet er over veien fra skolen, så det passer greit sånn
Bare en måte å gjøre det på
Det er bra!hva gjorde du i helga da?
Jeg har absolutt ingen oversikt over timene mine! Må se på det når jeg kommer hjem. Jeg er sykemeldt av en grunn.
Jeg tror ikke valglokalet her åpner før 16? Må huske å få gjort det i kveld før jeg sovner på sofaen!!
Jepp![]()
NeiSå braikke noe morro det
![]()
Jajeg la snuppa mi på ryggen til ungen til vennina mi, men akkurat da spente hu huet bakover og nikka snuppa mi midt i trynet
![]()
Og før det så tryna jeg med bilsete
Flinka!hva er skrittmålet?
Flink du er.
Bare styrt med klær i dag, jeg
Så deiligTakk for det
Er endel å gjøre her idag![]()
3. vaskemaskin, og 3. tørketrommel går nå + at jag har brettet veldig mye rent og lagt i skapeneTakkar
Hvordan da styrt?![]()