Skravletråd september

Skulle ikke tro jenta har sovet så lenge som hun har inatt. For her sover hun enda etter 2 timer lur :p godt sovehjerte på formidagen også :)

Ja, jeg sov dårlig i natt. Jentungen våknet flere ganger og det gjorde jeg også :/
Paris hørtes herlig ut:)
Kunne tenkt meg å dra dit en dag selv.
Jeg har forhåndsstemt for lenge siden:)
Enn du?

huff så slitsomt. hvile formiddagslur da?
Ja, fantastisk by:)
Skal stemme i dag:D

huff så slitsomt. hvile formiddagslur da?
Ja, fantastisk by:)
Skal stemme i dag:D
Tror det blir liten tid til lur i dag, men får prøve å komme meg i seng tidlig :)

Ikke alt nei...jeg har vært der 2 ganger før nemlig:)Dessuten ikke alt en på 2år syns er gøy:)

Åh, daså :p
Vi gikk opp i eiffeltårnet sist jeg var der. Og besøkte noen av de standard turiststedene. Måtte være litt typisk turist ;)

Så deilig da:)
Ja. Blir ikke helt vant til det jeg. Er så vant med at hun våkner og skal ha mat hver 3 time hele døgnet. Nå sove hun plutselig 5-6 timer før hun skal ha mat på natta. Nå er det 3 og en halv time siden vi begynte matingen sist og enda sover hun ;p

Tror det blir liten tid til lur i dag, men får prøve å komme meg i seng tidlig :)
Det får du da ja:)
Her får vi besøk av flere venner i kveld. Blitt en tradisjon på valgdagen:) Følger med på sendingene på tv:)

Det får du da ja:)
Her får vi besøk av flere venner i kveld. Blitt en tradisjon på valgdagen:) Følger med på sendingene på tv:)
Så koselig med besøk da:)
Greit å ha noen tradisjoner også :)

Åh, daså :p
Vi gikk opp i eiffeltårnet sist jeg var der. Og besøkte noen av de standard turiststedene. Måtte være litt typisk turist ;)
Ja seff. Hører med det.
Vi bodde på et hotell ikke langt fra disneyland, så der har vi vært.
Ellers var vi på champs elysee, den esklusive handlegaten.
Eiffeltårnet. 4temps etc.

Ja seff. Hører med det.
Vi bodde på et hotell ikke langt fra disneyland, så der har vi vært.
Ellers var vi på champs elysee, den esklusive handlegaten.
Eiffeltårnet. 4temps etc.

Disneyland må vel den lille ha likt? :)

Back
Topp