Ja,de lukter kjempe godt
er glad i gratisprodukter jeg også,så er det liksom ikke til engangsbruk![]()
Så det er vanlige produkter man får? Altså størrelsesmessig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,de lukter kjempe godt
er glad i gratisprodukter jeg også,så er det liksom ikke til engangsbruk![]()
Til broren min som snart har bursdagDeilig med en tur ut nå da
Hvem skal dere kjøpe gave til?
Okei. Gøy å kjøpe gave daTil broren min som snart har bursdag![]()
Er jo så mye man kan velge i også daBle helt hekta på å lage de når jeg først knakk kodenaldri strikke votter før, så var litt ambisiøst å hoppe rett på Selbu med mønter fra første pinne
men fikk det til
så har laga masse flettehuer ett år, selbuvotter det neste. Så kanskje det må bli lester til neste jul da
om en ikke finner på noe annet gøy
![]()
Ja og spesielt når han generelt er vanskelig å finne gaver til:-/. Men bøker og gavekort pleier somregel alltid å bli godt mottatt hos hanOkei. Gøy å kjøpe gave da
Alltid greit når man har fått ønskeliste også.
Ja,jeg har ikke brukt opp de fra Cutrin endaSå det er vanlige produkter man får? Altså størrelsesmessig?
Ikke jeg hvertfallNoen som har prøvd klesmerket bamboline?![]()
Lykke til mrd bokkjøpEr til broren min som snart har bursdag. Han ønsker seg bøker så har en liste med noen han ønsker seg
![]()
Tusen takkLykke til mrd bokkjøp
Ja det er detSå det er vanlige produkter man får? Altså størrelsesmessig?
Greit når man får det man ønsker seg ogsåJa og spesielt når han generelt er vanskelig å finne gaver til:-/. Men bøker og gavekort pleier somregel alltid å bli godt mottatt hos han![]()
Håper noen andre har det daIkke jeg hvertfall
Hun var trøtt og sliten så de i bhg sa at det var greit å holde hun hjemme idag. Blir barnehagen i morgenBlir det barnehage på snuppa?![]()
uuh, jeg er fristet nåJa det er det![]()
Deilig daOg en god natt ble det. Frøkna i seng 6 igår så regna med grytidlig oppe. Men to matinger ila natta - og vi stod ikke opp før halv 8 :O
Ja,jeg har ikke brukt opp de fra Cutrin enda![]()
Nei, blir i morgenBle det barnehage?
Er jo så mye man kan velge i også da![]()
Jeg har så lyst til å strikke meg ullsokker/knestrømper med selbumønsterde er så fine
![]()
Deilig da![]()