Skravletråd september

3 av tantebarna blir veldig glad for strikke lester, huer, votter eller gensre. Slike ting jeg liker å strikke :)
Ja, det er sant. :)
Til neste jul blir det mer strikket gaver fra meg også ;)

Blir overrasket når man bare har sånne ønsker

Ja, blir og det. Pleier ofte da og heller spørre foreldrene om de vet hva han trenger/vil ha. Får som regel litt flere ønsker der da. Litt mer fornuftige

Til neste jul blir det mer strikket gaver fra meg også ;)

Samme her. Får ikke så mye tid til det denne jula. Men til neste år, da kan jeg begynne tidlig å strikke :) sist jul ble det selbuvotter til hele 15 stykker så må begynne tidlig :p

Tenkte det ;) hadde vært gøy tror jeg :)
Er gøy å få gratis produkter du skal teste ut :)
Fikk shampo,balsam og hårkur fra Cutrin i slutten av april,og de er driit gode ;) har fortsatt igjen så de er drøye i allefall :) og shampoen får meg til å tenke på syrloge bringebærdrops :p

God morgen:-). Har vært oppe ett par timer allerede men hatt en koselig morgen med mini:-). Nå ligger han og sover vi skal ut og stemme og kjøpe en presang:-)

Samme her. Får ikke så mye tid til det denne jula. Men til neste år, da kan jeg begynne tidlig å strikke :) sist jul ble det selbuvotter til hele 15 stykker så må begynne tidlig :p
Ser den! :p og selbuvotter er jo så fine ;)

God morgen:-). Har vært oppe ett par timer allerede men hatt en koselig morgen med mini:-). Nå ligger han og sover vi skal ut og stemme og kjøpe en presang:-)
Deilig med en tur ut nå da:)
Hvem skal dere kjøpe gave til?

God morgen :) her ligger snupps å hviler litt ved siden av meg. Skal vel våkne for mat om rundt en halvtime :) kos dere ute da :)

Fikk ikke quota siste innlegget ditt.

Åh, lukter de så godt?:) tror jeg melder meg inn jeg altså :p liker gratis prøver :)
Ja,de lukter kjempe godt ;)
er glad i gratisprodukter jeg også,så er det liksom ikke til engangsbruk :)

Ser den! :p og selbuvotter er jo så fine ;)

Ble helt hekta på å lage de når jeg først knakk koden :p aldri strikke votter før, så var litt ambisiøst å hoppe rett på Selbu med mønter fra første pinne :p men fikk det til ;) så har laga masse flettehuer ett år, selbuvotter det neste. Så kanskje det må bli lester til neste jul da:p om en ikke finner på noe annet gøy :)

God morgen ;)
Hvem er den heldige av gaven da?

Noen som har prøvd klesmerket bamboline? :)

Back
Topp