jenta86
Gift med forumet
Til neste jul blir det mer strikket gaver fra meg også3 av tantebarna blir veldig glad for strikke lester, huer, votter eller gensre. Slike ting jeg liker å strikke![]()
Ja, det er sant.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til neste jul blir det mer strikket gaver fra meg også3 av tantebarna blir veldig glad for strikke lester, huer, votter eller gensre. Slike ting jeg liker å strikke![]()
Ja, det er sant.![]()
Blir overrasket når man bare har sånne ønsker
Stakkars litenLille trøtte sinna gutten min.
Smokken er ikke gode varme puppe, og puppen kommer det melk ut av og han vil ha puppesmokk.
Ikke lett å være liten
Til neste jul blir det mer strikket gaver fra meg også![]()
Er gøy å få gratis produkter du skal teste utTenkte dethadde vært gøy tror jeg
![]()
Har ikke prøvd i dagOkey
Ser jeg har problemer med å komme meg inn på bruker siden min...har du det?
Til neste jul blir det mer strikket gaver fra meg også![]()
He he ja er nok lurt det. Jeg vil gjerne gi noe folk ønsker segJa, blir og det. Pleier ofte da og heller spørre foreldrene om de vet hva han trenger/vil ha. Får som regel litt flere ønsker der da. Litt mer fornuftige
Hva slags presang?God morgen. Har vært oppe ett par timer allerede men hatt en koselig morgen med mini
. Nå ligger han og sover vi skal ut og stemme og kjøpe en presang
![]()
He he ja er nok lurt det. Jeg vil gjerne gi noe folk ønsker seg
Ser den!Samme her. Får ikke så mye tid til det denne jula. Men til neste år, da kan jeg begynne tidlig å strikkesist jul ble det selbuvotter til hele 15 stykker så må begynne tidlig
![]()
Deilig med en tur ut nå daGod morgen. Har vært oppe ett par timer allerede men hatt en koselig morgen med mini
![]()
God morgen. Har vært oppe ett par timer allerede men hatt en koselig morgen med mini
![]()
Ja,de lukter kjempe godtFikk ikke quota siste innlegget ditt.
Åh, lukter de så godt?tror jeg melder meg inn jeg altså
liker gratis prøver
![]()
Ha ha ja så klartSamme her. Innenfor rimelighetens grenser![]()
Ser den!og selbuvotter er jo så fine
![]()
God morgenGod morgen. Har vært oppe ett par timer allerede men hatt en koselig morgen med mini
![]()
Er til broren min som snart har bursdagHva slags presang?