Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja hihi vi har kost oss masseOj! Spennendevar der for fire år siden. Nydelig by
![]()
ja hihi vi har kost oss masse
Ja, jeg sov dårlig i natt. Jentungen våknet flere ganger og det gjorde jeg også :/
Paris hørtes herlig ut
Kunne tenkt meg å dra dit en dag selv.
Jeg har forhåndsstemt for lenge siden
Enn du?
Var å kikket på siden i stad. Så deilige utFikk en katalog om det
Ser ut som veldig gode klær
Bamboline.no
Ikke alt nei...jeg har vært der 2 ganger før nemligVært på de typiske turiststedene og?![]()
Så deilig daSkulle ikke tro jenta har sovet så lenge som hun har inatt. For her sover hun enda etter 2 timer lurgodt sovehjerte på formidagen også
![]()
Tror det blir liten tid til lur i dag, men får prøve å komme meg i seng tidlighuff så slitsomt. hvile formiddagslur da?
Ja, fantastisk by![]()
Skal stemme i dag![]()
Ikke alt nei...jeg har vært der 2 ganger før nemligDessuten ikke alt en på 2år syns er gøy
![]()
Ja, det synes jeg også. Kanskje skrive opp på ønskelista til jul daVar å kikket på siden i stad. Så deilige ut
Ja. Blir ikke helt vant til det jeg. Er så vant med at hun våkner og skal ha mat hver 3 time hele døgnet. Nå sove hun plutselig 5-6 timer før hun skal ha mat på natta. Nå er det 3 og en halv time siden vi begynte matingen sist og enda sover hun ;pSå deilig da![]()
Det får du da jaTror det blir liten tid til lur i dag, men får prøve å komme meg i seng tidlig![]()
Ja, det synes jeg også. Kanskje skrive opp på ønskelista til jul da![]()
Så koselig med besøk daDet får du da ja![]()
Her får vi besøk av flere venner i kveld. Blitt en tradisjon på valgdagenFølger med på sendingene på tv
![]()
Ja seff. Hører med det.Åh, daså
Vi gikk opp i eiffeltårnet sist jeg var der. Og besøkte noen av de standard turiststedene. Måtte være litt typisk turist![]()
Jeg synes de så både fine og behagelige utHar de fine barneklær da?![]()
Jada. så da serveres det alltid hjemmelaget pizzaSå koselig med besøk da
Greit å ha noen tradisjoner også![]()
Ja seff. Hører med det.
Vi bodde på et hotell ikke langt fra disneyland, så der har vi vært.
Ellers var vi på champs elysee, den esklusive handlegaten.
Eiffeltårnet. 4temps etc.
Hjemmelagd pizza er jo alltid populært daJada. så da serveres det alltid hjemmelaget pizza![]()