jenta86
Gift med forumet
Ble med fra mars i år jeg,så er den andre kampanjen jeg er med påJa i mange år![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble med fra mars i år jeg,så er den andre kampanjen jeg er med påJa i mange år![]()
Nei,det er det ikke for meg heller...men synes det er utrolig trist at foreldrene har satt forventningene hans til det nivået...for de er faktisk ikke de rikeste heller...
Men det er jo braForrige gang det var,kpm det mye
Ble med fra mars i år jeg,så er den andre kampanjen jeg er med på
Oj det var dyre sakee jaønskelisten et år var sykkel, ny iphone, kamera, ny ipad osv. Dyre saker..
Jeg hsr vært med på 7-8 stk siden 2011Ble med fra mars i år jeg,så er den andre kampanjen jeg er med på
Det er drøyt da. En ting å ønske det hos foreldrene dersom de synes det er "greit". men ikke alle har ressurser til det. Det året ble det klær til gutten.Oj det var dyre sakee ja
Jeg synes det er kjempe gøy å gi gaver,og ofte gir jeg personlig gaver som jeg har jobbet mye med. Men ikke til barn egentlig da...Enig.. mitt barn/mine barn vil jeg at skal lære verdien av gaver. At det ikke er prisen som avgjør, men bli glad for det de får. Og like å gi gaver tilbake. Jeg elsker å gi gaver. Spesielt hjemmestrikk. Å se noen bli kjempeglad for det, setter jeg selv stor pris på.
Bare å melde seg på,tar ikke lang tidHørtes spennende ut den ser buzzador. Kanskje man får prøve å se om man får være med en gang![]()
Er det lite?Jeg hsr vært med på 7-8 stk siden 2011
SpennendeDagens utfordring er ute
Oh spennende. Må prøve oss på ti tusen daDagens utfordring er ute
Er vel helt greit,er mange som vil med å ikke alt jeg melder meg påEr det lite?
Jeg synes det er kjempe gøy å gi gaver,og ofte gir jeg personlig gaver som jeg har jobbet mye med. Men ikke til barn egentlig da...
Ja,er jo tanken bak gaven,og ikke verdien. Men vil jo helst prøve å få i noe man vet vedkommende kommer til å like.
Bare å melde seg på,tar ikke lang tidå koster jo ingenting
Blir overrasket når man bare har sånne ønskerDet er drøyt da. En ting å ønske det hos foreldrene dersom de synes det er "greit". men ikke alle har ressurser til det. Det året ble det klær til gutten.![]()
OkeyEr vel helt greit,er mange som vil med å ikke alt jeg melder meg på
Dagens utfordring er ute