Skravletråd september

Nei,det er det ikke for meg heller...men synes det er utrolig trist at foreldrene har satt forventningene hans til det nivået...for de er faktisk ikke de rikeste heller...

Enig.. mitt barn/mine barn vil jeg at skal lære verdien av gaver. At det ikke er prisen som avgjør, men bli glad for det de får. Og like å gi gaver tilbake. Jeg elsker å gi gaver. Spesielt hjemmestrikk. Å se noen bli kjempeglad for det, setter jeg selv stor pris på.

Oj det var dyre sakee ja
Det er drøyt da. En ting å ønske det hos foreldrene dersom de synes det er "greit". men ikke alle har ressurser til det. Det året ble det klær til gutten. :p

Enig.. mitt barn/mine barn vil jeg at skal lære verdien av gaver. At det ikke er prisen som avgjør, men bli glad for det de får. Og like å gi gaver tilbake. Jeg elsker å gi gaver. Spesielt hjemmestrikk. Å se noen bli kjempeglad for det, setter jeg selv stor pris på.
Jeg synes det er kjempe gøy å gi gaver,og ofte gir jeg personlig gaver som jeg har jobbet mye med. Men ikke til barn egentlig da...
Ja,er jo tanken bak gaven,og ikke verdien. Men vil jo helst prøve å få i noe man vet vedkommende kommer til å like.

Hørtes spennende ut den ser buzzador. Kanskje man får prøve å se om man får være med en gang :p
Bare å melde seg på,tar ikke lang tid :) å koster jo ingenting

Jeg synes det er kjempe gøy å gi gaver,og ofte gir jeg personlig gaver som jeg har jobbet mye med. Men ikke til barn egentlig da...
Ja,er jo tanken bak gaven,og ikke verdien. Men vil jo helst prøve å få i noe man vet vedkommende kommer til å like.

3 av tantebarna blir veldig glad for strikke lester, huer, votter eller gensre. Slike ting jeg liker å strikke :)
Ja, det er sant. :)

Er vel helt greit,er mange som vil med å ikke alt jeg melder meg på
Okey ;)
Ser jeg har problemer med å komme meg inn på bruker siden min...har du det?

Sutre, sutre, sutre...
Så trøtt, skulle ha sovet for en time siden
Helt rødt fjes.
Mye lukt.
Ny bleie
Zzzzz...

Da benytter jeg sjansen til å rydde litt nede.
Skravles senere

Back
Topp