Skravletråd september

Prøv å ikke la deg påvirke av andres meninger om denne saken. Vi ønsker også et søsken til vår datter, dog om noen år. Vet selv jeg nok ville følt akkurat det samme som deg om det kommer til det punktet at vi og mister så mange ganger :/ Jenta di skal få søsken en dag <3
det gjør vondt :( men skal prøve :) ja en dag er det vår tur igjen :Heartred

Dette er lenge siden :p
Nå er ungen blitt foret med hamburgere, kjøkkenet vasket igjen, oppvaskmaskinen går igjen og jeg sitter og planlegger kveldens mat til oss voksene..

Så bra hun ble fornøyd
Fortsatt flink du da;)
Jeg ligger på sofa...litt gangsperre etter litt for heftig joggetur på asfalt igår:(

Hvorfor haster? fordi dere ønsker to tette eller? :)
ja og ønsket er enda større når vi har mistet <3 men det får skje når det skjer, vi stresser ikke selv om vi mener det haster <3

Hvordan går det med dere jenter? :)
Har har det gått i ett i dag... ble en spontantur på 4km i skogen idag,måtte jo utnytte finværet :)
Så ble det hjem for å skifte klær da jenta skulle spille en kamp på cup,for så hjemme å dusje å skifte klær igjen da hun skulle på sitt førstr diskotek ;) var så søtt...passer disse klærne sammen,kan jeg låne parfyme?mascara? ;)
Skal straks hente henne nå,for hun må legge seg og opp tidlig i morgen for å spille 2 kamper igjen ;)
Puuh..litt hektisk har vært :p

Å f***, gjett hvem som har glemt å ta biffen ut av frysen

Back
Topp