Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det gjør vondtPrøv å ikke la deg påvirke av andres meninger om denne saken. Vi ønsker også et søsken til vår datter, dog om noen år. Vet selv jeg nok ville følt akkurat det samme som deg om det kommer til det punktet at vi og mister så mange ganger :/ Jenta di skal få søsken en dag <3

Fortsatt flink du daDette er lenge siden
Nå er ungen blitt foret med hamburgere, kjøkkenet vasket igjen, oppvaskmaskinen går igjen og jeg sitter og planlegger kveldens mat til oss voksene..
Så bra hun ble fornøyd
TakkVeldig imponerende!
det gjør vondtmen skal prøve
ja en dag er det vår tur igjen
![]()

Hei snuppHei søta!
Hvordan går det med deg?
såbraDet ble det uten tvil
Du får følge med i avisaTakk. Lurer på om det var en fyllakjører.
det er jeg enig iDet er urettferdig for alle som slitee med å få barn de ønskee vil jeg si
alle som ønsker seg barn fortjener å få det ønsket oppfylt 
Jeg heier på degGår fremoverEller rettere sagt, nedover
Innen jul skal jeg være på matchvekt!
HeheSovnet litt på sofaen, og våkner av at ungene regelrett sloss ute i gangen *den følelsen*
Så moro daBut of course!
lille N er 2 år nå i oktober så vi føler at tidspunktet haster !En dag ja![]()
jeg trøster meg med at neste gang er det jeg som kan vise meg med mage og nyfødt baby 

grattis!! så flink du har vært!Jeg heier på deg
Jeg har endelig nådd idealvekt! Nå gjelder det bare å holde seg der![]()
Hvorfor haster? fordi dere ønsker to tette eller?lille N er 2 år nå i oktober så vi føler at tidspunktet haster !jeg trøster meg med at neste gang er det jeg som kan vise meg med mage og nyfødt baby
![]()
tusenfryd som tok på kroppen ?Helt utslitt jeg! Blir tidlig senga i dag
ja og ønsket er enda større når vi har mistet <3 men det får skje når det skjer, vi stresser ikke selv om vi mener det haster <3Hvorfor haster? fordi dere ønsker to tette eller?![]()