jenta86
Gift med forumet
Ja,men ikke så myeHar du også skjeve hornhinner da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,men ikke så myeHar du også skjeve hornhinner da?
Ja,men ikke så mye![]()
Du får gjøre detFår høre med min optiker neste gang jeg tar synsprøve om det er vits for meg å ta dahar ganske skjeve hornhinner :
Oi som det er skravlet. Vært ute siden 12 idag så absolutt ikke med hva det går i. Har alle hatt en fin dag?
Hatt en kjempe fin dagOi som det er skravlet. Vært ute siden 12 idag så absolutt ikke med hva det går i. Har alle hatt en fin dag?
Ja har detHer har det vært en hittil fin dag. Frøkna stod opp litt tidlig, men vi la oss ned for en lur så fikk sovet litt ekstratrilla tur i solskinnet og henta onkelen hennes, og så gikk vi kjøpte is på sykehuset
har du hatt en fin dag da?
Så herligHatt en kjempe fin dagsittet ute i sola litt og nytet det fine høstværet
er enda 23° ute
Hatt en fin dag du da?
Det er detSå herlig. Godt å varmt her også
. Ja har kost meg hos en venninne i dag
. Kjekt å komme seg litt ut
![]()
Såbra. Koselig å dra på venninnebesøk kan jeg tenke megJa har det. Vært en tur hos en venninne for å levere en forsinket bursdagsgave. Skravlet mitt før jeg nettopp kom hjem etter en liten tur på butikken
![]()
Ja heheHeheHarry tur er gøy
![]()
Blir sosialt her nesten hele helgen. Sommerfest i morgenDet er detskal prøve å være mer i det sosiale hjørnet neste uke jeg
![]()
![]()
Ja var kjempekosSåbra. Koselig å dra på venninnebesøk kan jeg tenke meg![]()
Tror du ikke?Blir sosialt her nesten hele helgen. Sommerfest i morgen. Satser på at mini sovner greit med at foreldrene mine legger han:-/
Høres ut som en slitsom sykdom! Er du veldig plaget?Idiopatisk hypersomni..
Er litt slitsomt nå når jeg ikke kan ta medisinen..men er verdt å holde utmen hviler når kroppen trenger det da
![]()
Takk, godt å høre at man ikke er aleneSå fint det var det du har kjøptjoda, hadde det ganske likt i store deler av svangerskapet
![]()
Det har jeg gjort. Han kom hjem med nok snop til meg og hele nabolaget...Da får du sende ut mannfolket![]()
Den var nydelig! !Skal være silkebånd i borden øverst og 2 knapper på hvert bein i borden nederst
![]()