Skravletråd september

Oi som det er skravlet. Vært ute siden 12 idag så absolutt ikke med hva det går i:-). Har alle hatt en fin dag?

Oi som det er skravlet. Vært ute siden 12 idag så absolutt ikke med hva det går i:-). Har alle hatt en fin dag?

Her har det vært en hittil fin dag. Frøkna stod opp litt tidlig, men vi la oss ned for en lur så fikk sovet litt ekstra :) trilla tur i solskinnet og henta onkelen hennes, og så gikk vi kjøpte is på sykehuset :) har du hatt en fin dag da?

Hatt en kjempe fin dag :) sittet ute i sola litt og nytet det fine høstværet :) er enda 23° ute ;)
Hatt en fin dag du da?

Her har det vært en hittil fin dag. Frøkna stod opp litt tidlig, men vi la oss ned for en lur så fikk sovet litt ekstra :) trilla tur i solskinnet og henta onkelen hennes, og så gikk vi kjøpte is på sykehuset :) har du hatt en fin dag da?
Ja har det:-). Vært en tur hos en venninne for å levere en forsinket bursdagsgave. Skravlet mitt før jeg nettopp kom hjem etter en liten tur på butikken :-)

Så herlig :-). Godt å varmt her også:-). Ja har kost meg hos en venninne i dag:-). Kjekt å komme seg litt ut:-)
Det er det :) skal prøve å være mer i det sosiale hjørnet neste uke jeg :) ;)

Ja har det:-). Vært en tur hos en venninne for å levere en forsinket bursdagsgave. Skravlet mitt før jeg nettopp kom hjem etter en liten tur på butikken :-)
Såbra. Koselig å dra på venninnebesøk kan jeg tenke meg :)

Har ikke sett venner på kjempelenge jeg uten om tanten til lille N. Min bestevenninne og lekekameraten til lille N :p det er helt siden 22. Juni men jeg orker ikke så får ikke gjort noe med det :)

Blir sosialt her nesten hele helgen. Sommerfest i morgen:-). Satser på at mini sovner greit med at foreldrene mine legger han:-/
Tror du ikke?
Sommerfest hørtes gøy ut da ;)

Back
Topp