Skravletråd september

I dag ble det første innkjøp av baby tøy og mens mannen farter rundt og henter diverse utstyr som er bestilt så er sjokoladekaka ferdig og middagen står for tur :) Men må si jo mer jeg kjøper jo mer nervøs er jeg for at noe skal gå galt, flere som hadde det slik?

11995607_1690370597840968_2103790608_n_zpsfiffuhzh.jpg
Den er så søt den buksen der

Ja, det skjønner jeg :)
Er det første barnet?

Første barn ja, men mistet 3 ganger tidligere. Det var veldig tidlig i svangerskapet som legen trodde skylltest mangel på hormonet progesterone. Og som resultat er jeg paranoid over den minste ting hihi. Må fortelle meg selv at alt har gått greit så langt.

Ja vi syntest det vi å Kengu :love017

Første barn ja, men mistet 3 ganger tidligere. Det var veldig tidlig i svangerskapet som legen trodde skylltest mangel på hormonet progesterone. Og som resultat er jeg paranoid over den minste ting hihi. Må fortelle meg selv at alt har gått greit så langt.

Ja vi syntest det vi å Kengu :love017
Okei, det skjønner jeg godt. Trist å miste så mange ganger:(
Nå har du jo kommet veldig langt da:)

hva er deres planer for helgen da? :)
her skal vi slappe av inne idag og i morgen, men søndag en tur til sverige :)

Søk opp tinderlove. Siden jeg kjøpte den brukt, så vet jeg ikke hva den heter. Mener den er på jollyroom, mener jeg har sett den der

Takk, skal gjøre det :) tenker jeg og samboer finner en ikveld og bestiller så har vi den kanskje neste uke :)

Okei, det skjønner jeg godt. Trist å miste så mange ganger:(
Nå har du jo kommet veldig langt da:)

Ja det er det mannen også sier sikkert 200 ganger i løpet av en dag, en skikkelig helt som holder ut igjennom hormoner, cravings og paranoia hihi. :)

Dagslinser i 17 år?:p wow. Og jeg ble gærn etter bare en uke :p
Jepp :p
Skulle gjerne ha laseroperert de,men ingen vits da synet kommer til å korrigere seg tilbake...så blir bortkastet penger bare...

Ja det er det mannen også sier sikkert 200 ganger i løpet av en dag, en skikkelig helt som holder ut igjennom hormoner, cravings og paranoia hihi. :)
Får håpe resten av tida går fort da;)

Jepp :p
Skulle gjerne ha laseroperert de,men ingen vits da synet kommer til å korrigere seg tilbake...så blir bortkastet penger bare...

Vil de det? Tenker du med alderen eller? Har selv lyst å laseroperere de :p

hva er deres planer for helgen da? :)
her skal vi slappe av inne idag og i morgen, men søndag en tur til sverige :)

Her skal vi trille turer og kose oss :) håper på en liten tur til byen imorgen på kafe med mannen og snupps :) koselig med en tur til sverige da :)

Vil de det? Tenker du med alderen eller? Har selv lyst å laseroperere de :p
Optikeren min sa så..husker ikke akkurat hva han sa,men siden det er skjevheter og synet er dårlig så anbefalt han ikke det. Men om synstyrken blir bedre,så kanskje :)

I dag ble det første innkjøp av baby tøy og mens mannen farter rundt og henter diverse utstyr som er bestilt så er sjokoladekaka ferdig og middagen står for tur :) Men må si jo mer jeg kjøper jo mer nervøs er jeg for at noe skal gå galt, flere som hadde det slik?

11995607_1690370597840968_2103790608_n_zpsfiffuhzh.jpg

Så fint det var det du har kjøpt :) joda, hadde det ganske likt i store deler av svangerskapet :p

Optikeren min sa så..husker ikke akkurat hva han sa,men siden det er skjevheter og synet er dårlig så anbefalt han ikke det. Men om synstyrken blir bedre,så kanskje :)

Har du også skjeve hornhinner da?

Back
Topp