Ja var kjempekos. Hadde behov for det kjente jeg
![]()
Lurer på om jeg skal dra med meg snuppa i helga og dra på et lite venninnebesøk selv. Kjenner jeg og trenger det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var kjempekos. Hadde behov for det kjente jeg
![]()
Da snakker vi vel veldig dehydrert? på babyer kan du og kjenne på fontanellen. Hvus den er innsunket er det på tide å fylle på med væskefikk forresten ett tips om at man kan se om barnet er dehydret ved så se om barnet gråter med tårer![]()
KoseligHer skal vi trille turer og kose osshåper på en liten tur til byen imorgen på kafe med mannen og snupps
koselig med en tur til sverige da
![]()
Joda det går nok braTror du ikke?
Sommerfest hørtes gøy ut da![]()
Var veldig gøyLurer på om jeg skal dra med meg snuppa i helga og dra på et lite venninnebesøk selv. Kjenner jeg og trenger det![]()
Ja,i utgangspunktet så er jeg det... har slitt med det siden 2002,men fikk ikke diagnosen før tidlig i fjor(skulle hatt den for 3år siden,men den gamle fastlegen min "glemte" å fortelle meg om d!)Høres ut som en slitsom sykdom! Er du veldig plaget?
Så gøyJoda det går nok bra. Han har ikke helt funnet ut av det å sovne uten pupp men får nok bra
. Ja blir gøy med sommerfest. Skal visst grille og hele pakken
![]()
Skravles så mye her:-D.Er egentlig tom for skravle ideer![]()
Ja er detSå gøy![]()
Er det gjennom jobb eller?
Så herlig daJa er det. Skal være i hagen til ene på jobb
. Hun er utdannet kokk i tillegg til hjelpepleier så blir god mat da
![]()
Sånn holdt jeg på i graviditeten. Helt grusomt! Hvis jeg tok meg en dusj så måtte jeg sove i en til to timer etterpå. Ordet sliten fikk en helt ny betydning.Ja,i utgangspunktet så er jeg det... har slitt med det siden 2002,men fikk ikke diagnosen før tidlig i fjor(skulle hatt den for 3år siden,men den gamle fastlegen min "glemte" å fortelle meg om d!)
Så før jeg fikk diagnosen sov jeg i gj.snitt 12-16t i døgnet, halusinerer om natten,lite motivert og orker stort sett ingenting...er værst på morgenen,kan ha sovet alt i fra 7 til 12t i løpet av natten,men allikvell ikke følelsen av å være uthvilt...så sovner ofte på sofaen igjen på formiddagen å kam sove alt fra 30min til 2-3t :/ har vært i 100% jobb,men jeg tynte jo meg mer enn det jeg klarte..så mye gradert arb.
Men nå når jeg vet jeg har en sykdom,så er det lettere og jeg gleder meg til den dagen jeg kan begynne med medisinen igjen![]()
Jepp og det er jo farlig :O ja det vet jegDa snakker vi vel veldig dehydrert? på babyer kan du og kjenne på fontanellen. Hvus den er innsunket er det på tide å fylle på med væske![]()
Ja,er slitsomt å være sliten hele tiden...Sånn holdt jeg på i graviditeten. Helt grusomt! Hvis jeg tok meg en dusj så måtte jeg sove i en til to timer etterpå. Ordet sliten fikk en helt ny betydning.
Blir du bra når du får medisiner?
Håper på detSå herlig daregner med dere får supert vær også da
![]()
Ligner det på ME eller blir det noe helt annet? Var ei som fikk denne diagnosen men hadde først ME diagnose derfor spør jegJa,er slitsomt å være sliten hele tiden...
Er ganske sterke medisiner,så fungerer som normalt og får en helt annen livskvalitetfår jo ikke bruke de mens jeg er gravid eller ammer... har vært noen tøffe perioder i graviditeten,men har bare hørt på kroppen og sovet
![]()
Krysser fingra for pent vær daHåper på det. Spesielt siden vi har hatt supert vær til å i uken. Alle må ha på seg ett hodeplagg de de forbinder med sommer. Tenker å ta på meg en sydvest:-D
Var veldig gøy![]()
Ser på film vi og jeg håper sims er i postkassen i dag![]()