Skravletråd september

Ligner det på ME eller blir det noe helt annet? Var ei som fikk denne diagnosen men hadde først ME diagnose derfor spør jeg :)
Det er ikke ME nei...kam sammenlignes med narkolepsi,bare at jeg ikke blir uthvilt etter søvn.

Ingen som ønsker det her :p vi er alt for opptatt til å prøve nye retter,og blir fort lei om vi skal spise det samme ofte :)
Høres fornuftig ut det da :) her går det litt opp og ned. Men vet ikke hva det er, men taco er alltid godt :D
Blir pizza her:D

Nei de reparerer verandadør, utgangsdør og litt småtteri:P jeg trener som regel i stua, men det er ikke aktuelt når de svinser rundt;)
5 km er greit nok:)
Nei, pizza ble bestilt av mellomste:D

Ah. Tenkte du trente på jobb :)

Pizza duger det også :D hjemmelaget? :)

Da er tacoen inntatt og jeg har funnet min plass i sofaen for de neste timene :D

Høres fornuftig ut det da :) her går det litt opp og ned. Men vet ikke hva det er, men taco er alltid godt :D

Ah. Tenkte du trente på jobb :)

Pizza duger det også :D hjemmelaget? :)
Taco er alltid godt ;) er enig i det..finnes jo flere varianter av det også ;)

Da er tacoen inntatt og jeg har funnet min plass i sofaen for de neste timene :D

Herlig ;) fremdeles sugen på taco jeg :p

Her har jeg også inntatt sofaen. Noget ufrivillig. Snuppa klarte ikke sovne for luren sin alene så måtte legge henne oppå meg tilslutt. Overtrøtt som fy :p så nå sover hun oppå meg.

Huff da?!:eek: helt utav det blå liksom?!
Helt utav det blå...får skikkelig vondt vær gang jeg løfter høyre foten min for å gå..kjenner det støter til i underlivet liksom :/ er bedre nå enn i sted da..

I dag ble det første innkjøp av baby tøy og mens mannen farter rundt og henter diverse utstyr som er bestilt så er sjokoladekaka ferdig og middagen står for tur :) Men må si jo mer jeg kjøper jo mer nervøs er jeg for at noe skal gå galt, flere som hadde det slik?

11995607_1690370597840968_2103790608_n_zpsfiffuhzh.jpg
Så nydelig den var:D
Hvor langt er du på vei?

Det er både 3 og 4 men jeg var rask så skal sende tilbake ett på deres regning :) blir nok 4 som blir sendt tilbake. For det var visst dårligst :p

Litt enig der. Litt enklere å spille sims 3. Har alle utvidelsespakkene der også :p derfor jeg synes det er gøyere. Har bare grunnspillet på sims 4 og det blir kjedelig i lengden :p

Litt enig der. Litt enklere å spille sims 3. Har alle utvidelsespakkene der også :p derfor jeg synes det er gøyere. Har bare grunnspillet på sims 4 og det blir kjedelig i lengden :p
De utvidelsepakkene blir jo og dyrere også :p skal ned å sjekke posten snart :D

Back
Topp