jenta86
Gift med forumet
Det er ikke ME nei...kam sammenlignes med narkolepsi,bare at jeg ikke blir uthvilt etter søvn.Ligner det på ME eller blir det noe helt annet? Var ei som fikk denne diagnosen men hadde først ME diagnose derfor spør jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke ME nei...kam sammenlignes med narkolepsi,bare at jeg ikke blir uthvilt etter søvn.Ligner det på ME eller blir det noe helt annet? Var ei som fikk denne diagnosen men hadde først ME diagnose derfor spør jeg![]()
Er egentlig tom for skravle ideer![]()
Høres fornuftig ut det daIngen som ønsker det hervi er alt for opptatt til å prøve nye retter,og blir fort lei om vi skal spise det samme ofte
![]()
Blir pizza her
Nei de reparerer verandadør, utgangsdør og litt småtterijeg trener som regel i stua, men det er ikke aktuelt når de svinser rundt
5 km er greit nok![]()
Nei, pizza ble bestilt av mellomste![]()
Taco er alltid godtHøres fornuftig ut det daher går det litt opp og ned. Men vet ikke hva det er, men taco er alltid godt
![]()
Ah. Tenkte du trente på jobb![]()
Pizza duger det ogsåhjemmelaget?
![]()
Huff da?!Hva skjedde nå?
Jeg skulle ut å lufte hunden,kom ned trappa så fikk jeg akutt vondt i underlivet(skambenet liksom) å klarer ikke å gå før det gjør dritvondt!!
Det er både 3 og 4 men jeg var rask så skal sende tilbake ett på deres regningHvilket sims har du bestilt?
God turMå snart komme meg avgårde til lillesrtrøm
Da er tacoen inntatt og jeg har funnet min plass i sofaen for de neste timene![]()
Hva hadde du på?Samme som her da![]()
Helt utav det blå...får skikkelig vondt vær gang jeg løfter høyre foten min for å gå..kjenner det støter til i underlivet liksom :/ er bedre nå enn i sted da..Huff da?!helt utav det blå liksom?!
Så gøy daHer skravles detfikk vite at vi skal til Sverige på søndag
![]()
Så nydelig den varI dag ble det første innkjøp av baby tøy og mens mannen farter rundt og henter diverse utstyr som er bestilt så er sjokoladekaka ferdig og middagen står for turMen må si jo mer jeg kjøper jo mer nervøs er jeg for at noe skal gå galt, flere som hadde det slik?
![]()
Huff høres jævlig utDet er ikke ME nei...kam sammenlignes med narkolepsi,bare at jeg ikke blir uthvilt etter søvn.
Det er både 3 og 4 men jeg var rask så skal sende tilbake ett på deres regningblir nok 4 som blir sendt tilbake. For det var visst dårligst
![]()
Feire mammas bursdag.hva er deres planer for helgen da?
her skal vi slappe av inne idag og i morgen, men søndag en tur til sverige![]()
Ja blir alltid shoppingSå gøy da
Shopping??
Helt grei dag herOi som det er skravlet. Vært ute siden 12 idag så absolutt ikke med hva det går i. Har alle hatt en fin dag?
De utvidelsepakkene blir jo og dyrere ogsåLitt enig der. Litt enklere å spille sims 3. Har alle utvidelsespakkene der ogsåderfor jeg synes det er gøyere. Har bare grunnspillet på sims 4 og det blir kjedelig i lengden
![]()