Skravletråd september

Han pleier å våkne mellom 6 og 6.30 så ble nesten litt bortskjemt idag :-).
Så bra:-D. Godt å få sove litt sammenhengende :-)

Herlig ;) godt med slike netter :) ja. Slapp å stå opp inatt for å mate henne. Samboer måtte gjøre det da jeg måtte ha ute linsene for p sette i nye i morges. Så var deilig ;)

Blir vell nye briller en dag ;)
Fikk briller da jeg var ung,men brukte de aldrig og satt selvfølgelig bakerst i klasserommet og så ikke hva læreren skrev på tavla :p

Høres ut som meg :p ble mye mysing og å se hva nabomannen skrev av det lærern skrev på tavla, så jeg fikk med meg det :p ville ikke sitte fremst :p

Hehe :p Ble pang start! Bare dumt det stoppa opp.. Jepp, så går hele tiden i håpet om at det starter opp igjen hvert øyeblikk :p
Jente :)
Hva får dere? Hva har du fra før?
Hehe, en ordentlig appokladd:p Vil tro det føles ut som "førstemann" igjen.. ;)
Skjer vell snart :D

Vi får gutt nå ;) jeg har jente fra før ;) hans første det her da... ;)
Håper fødselen går like knirkefritt som sist jeg :)

Høres ut som meg :p ble mye mysing og å se hva nabomannen skrev av det lærern skrev på tavla, så jeg fikk med meg det :p ville ikke sitte fremst :p
Ble mye mysing på barneskolen ja :p
Begynte med linser da jeg var 12,å siden har jeg gått på det...endelig så har synet stabilisert seg i allefall,men stoppet jo selvfølgelig på veeeeeødig nærsynt :p

Nei, det gjorde ikke det:/
Håper det går bedre i dag da:)
Synes det var mye liv i går jeg...men da krysser vi fingrene for at vi klarer det i dag :D

Synes det var mye liv i går jeg...men da krysser vi fingrene for at vi klarer det i dag :D
Synes det var litt roligere på kvelden kanskje, men vanskelig å si hvordan det er over hele når jeg sitter på appen. Følger ikke like mye med på alle underforum og terminforum :p

Synes det var litt roligere på kvelden kanskje, men vanskelig å si hvordan det er over hele når jeg sitter på appen. Følger ikke like mye med på alle underforum og terminforum :p
Sitter bestandig med appen jeg,vet ikke om annet heller da jeg aldri bruker pc :p

Sitter bestandig med appen jeg,vet ikke om annet heller da jeg aldri bruker pc :p
Det gjør jo jeg også :p
Kom aldri skikkelig i gang med nettleser. Appen er jo så enkelt :)

Back
Topp