Han pleier å våkne mellom 6 og 6.30 så ble nesten litt bortskjemt idag.
Så bra:-D. Godt å få sove litt sammenhengende![]()
Herlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han pleier å våkne mellom 6 og 6.30 så ble nesten litt bortskjemt idag.
Så bra:-D. Godt å få sove litt sammenhengende![]()
Mhm men ser det er vanlig...
Blir vell nye briller en dag![]()
Fikk briller da jeg var ung,men brukte de aldrig og satt selvfølgelig bakerst i klasserommet og så ikke hva læreren skrev på tavla![]()
Uff, denne frokosten ble borte fra tankene i skravlinga.. Nå må jeg komme meg inn på kjøkkenet![]()
Nei det var mye klager der såjegSer jo nå at de ikke har et så godt rykte... Da gidder jeg ikke engang å prøve å bestille derfra..
De har jeg og god erfaring medJollyroom har god service, rask levering og gode tilbud![]()
Nei det var mye klager der såjeg
Skjer vell snartHeheBle pang start! Bare dumt det stoppa opp.. Jepp, så går hele tiden i håpet om at det starter opp igjen hvert øyeblikk
Jente
Hva får dere? Hva har du fra før?
Hehe, en ordentlig appokladdVil tro det føles ut som "førstemann" igjen..
![]()
Var babygym jeg bestilteDa bestiller jeg nok heller et annet sted. Frøkna skal ha seg babygym nå![]()
Så du skrev detVar babygym jeg bestilte![]()
Ble mye mysing på barneskolen jaHøres ut som megble mye mysing og å se hva nabomannen skrev av det lærern skrev på tavla, så jeg fikk med meg det
ville ikke sitte fremst
![]()
Nei, det gjorde ikke det:/Iff da gikk ikke bra med utfordringen i går..
Synes det var mye liv i går jeg...men da krysser vi fingrene for at vi klarer det i dagNei, det gjorde ikke det:/
Håper det går bedre i dag da![]()
Den virker hos megHva skjer?
Påminnelses greia ble borte?? Hvordan kommer jeg nå til hva som er skrevet ditekte til meg?
Synes det var litt roligere på kvelden kanskje, men vanskelig å si hvordan det er over hele når jeg sitter på appen. Følger ikke like mye med på alle underforum og terminforumSynes det var mye liv i går jeg...men da krysser vi fingrene for at vi klarer det i dag![]()
Ja :/Uff.. Kjedelige greier...
Sitter bestandig med appen jeg,vet ikke om annet heller da jeg aldri bruker pcSynes det var litt roligere på kvelden kanskje, men vanskelig å si hvordan det er over hele når jeg sitter på appen. Følger ikke like mye med på alle underforum og terminforum![]()
Det gjør jo jeg ogsåSitter bestandig med appen jeg,vet ikke om annet heller da jeg aldri bruker pc![]()
Den er detDet gjør jo jeg også
Kom aldri skikkelig i gang med nettleser. Appen er jo så enkelt![]()