Skravletråd september

Håper lille N snart er bedre :( hun sov natten gjennom, men hun klarer ikke få ned medisinen og puster tungt og hyppig. Tror hun er tett i brystet... Fortsatt feber og ubehag :/ jeg er nesten kvitt min ørebetennelse og tannbyllen er snart vekk :D
Er fælt når de små har vondt :(

Nå er mannen hjemme om max 2 timer :D han slapp unna i natt ja :p håper han tar med noe godt !! Neste uke er det null godis med sukker i annet enn lørdag. For vi satser på at sykdom er ferdig da :) hun har vært mer hjemme enn i bhg :O

Dere skravlet MINDRE i går enn resten av uken, men alikevel klarte dere å skravle over 7000 innlegg. *klapper*

UTFORDRING!!!!!!!
Om dere klarer å skravle over 10.000 innlegg i dag, så skal dere i morgen få ett hint til en av oktober topp 100 premiene!!!

Utfordrer alle til å komme seg opp av sofaen, stolen, senga eller hvor nå enn du er, kom dere ut å ta ett koselig bildet av hvordan det ser ut utenfor der du er. Førstemann til å gjøre dette lager en egen tråd om det, og resten følger på å poster i den tråden. Hvem vil begynne?

Spred ordet, kom igjen å skravle!! :smiley-bounce016

God morgen :-). Planer idag dag? Her må vi nok prøve å få til legetime for å få sjekket øret til mini (igjen).
God morgen :)
Strikke er planen :p Må vel ta noen klesmaskiner og så burde jeg dampe babyteppet til lillemor. Har helt glemt det bort. Men først blir det rundstykker til frokost :)
Uff da.. Håper det går bra med mini

Dere skravlet MINDRE i går enn resten av uken, men alikevel klarte dere å skravle over 7000 innlegg. *klapper*

UTFORDRING!!!!!!!
Om dere klarer å skravle over 10.000 innlegg i dag, så skal dere i morgen få ett hint til en av oktober topp 100 premiene!!!

Utfordrer alle til å komme seg opp av sofaen, stolen, senga eller hvor nå enn du er, kom dere ut å ta ett koselig bildet av hvordan det ser ut utenfor der du er. Førstemann til å gjøre dette lager en egen tråd om det, og resten følger på å poster i den tråden. Hvem vil begynne?

Spred ordet, kom igjen å skravle!! :smiley-bounce016
Da er det bare til å skravle da:)

Back
Topp