Ja, da blir det lett å overse denPå et annet rom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da blir det lett å overse denPå et annet rom
Håper han blir fort frisk igjen. God bedringDa ble det antibiotika kur på mini i 1 uke. Gubben er og henger den nå så er det hjem å få kommet i gang med den![]()
Åå det er så godtTror jeg skal bare kanelsnurrer i dagmmmmm.....ble sulten bare ved tanken
![]()
Mhm ikke sant. Må nok ta det i dag...Ja, da blir det lett å overse den![]()
He he vet ikke sitt eget beste han derHvorfor provosere en gravid kjerring liksom??? Vil lage bråk han
Ja absolutt!! Veldig godt!! Fant en fin oppskrift på tine.no![]()
Greit å ta unna før helgaMhm ikke sant. Må nok ta det i dag...
Har lagd det før og de er kjempegode! Holder seg lenge i kjøleskapet og men kan selvfølgelig fryses ned. Fint å sende med snuppa i bhg ogHøres veldig godt ut!
Nei... Han vet hvilke knapper han skal trykke på iallfall. Begynner å lure på om han syns det er gøy.He he vet ikke sitt eget beste han der
Ja det er i grunn det altsåGreit å ta unna før helga![]()
Gøy å gjøre hormonell dame sint?Nei... Han vet hvilke knapper han skal trykke på iallfall. Begynner å lure på om han syns det er gøy.
Tror jeg skal bare kanelsnurrer i dagmmmmm.....ble sulten bare ved tanken
![]()
Tenkte jeg skulle vaske noen maskiner selv i dag, så slipper det å bli så mye i helgaJa det er i grunn det altså
Jeg og! Er super fornøyd med fastlegen min! Hun er helt suverenJa. Går heller til fastlegen. Heldigvis en som tar tak i ting
![]()
Da ble det antibiotika kur på mini i 1 uke. Gubben er og henger den nå så er det hjem å få kommet i gang med den![]()
Ja jeg driver å får unna alt nåTenkte jeg skulle vaske noen maskiner selv i dag, så slipper det å bli så mye i helga![]()
Jeg har fått satt på en maskin nåJa jeg driver å får unna alt nå
Hvilken sesong?Privat praksis i reprise på tv nå![]()
Det vet jeg ikkeHvilken sesong?