Mine barn er små..Ganske stor forskjell mellom våre dahun er så lang denne jenta
er jo ikke 10 uker enda
Har begynt å bruke litt 68..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine barn er små..Ganske stor forskjell mellom våre dahun er så lang denne jenta
er jo ikke 10 uker enda
Vi ser den jo ikkeJeg orker ikke en haug med rent klær, så derfor bretter jeg bare med en gang![]()
Tull det er det ikkeTull, det er bare koselig![]()
Mine barn er små..
Har begynt å bruke litt 68..
Hvor legger dere nyvasket tøy da?Vi ser den jo ikke![]()
Tull det er det ikke
Tusen takkGod bedring til mini
StakkarsTusen takk. Var ørebetennelse så nå er det antibiotika kur i 1 uke:-/
Ja. Går heller til fastlegenMye rare historier...
Hvorfor provosere en gravid kjerring liksom??? Vil lage bråk hanSe der ja,sånn skal det være!
Ost og skinke muffins? Er det godt?
God bedring!Tusen takk. Var ørebetennelse så nå er det antibiotika kur i 1 uke:-/
Hørtes godt utTror jeg skal bare kanelsnurrer i dagmmmmm.....ble sulten bare ved tanken
![]()
Høres veldig godt ut!Hvorfor provosere en gravid kjerring liksom??? Vil lage bråk han
Ja absolutt!! Veldig godt!! Fant en fin oppskrift på tine.no![]()
Oi ... Herregud så skummeltJa. Da broren min ble innlagt med lungebetennelse som 5 åring ville legevakten at moren min en fredag ettermiddag skulle vente til mandag og fastlegekontoret åpnet med å gå til lege. Han ble lagt inn delvis bevisstløs lørdagen..
Nam, det hørtes godt utTror jeg skal bare kanelsnurrer i dagmmmmm.....ble sulten bare ved tanken
![]()
På et annet romHvor legger dere nyvasket tøy da?
Så braOi ... Herregud så skummeltlegevakten her samarbeider med Ullevål heldigvis
det er jo ett svikt hos dere da. Hvordan har det gått idag?
![]()
Håper det hjelperDa ble det antibiotika kur på mini i 1 uke. Gubben er og henger den nå så er det hjem å få kommet i gang med den![]()