Fikk melding av et bakefirma at de kunne sponse meg![]()
Så gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk melding av et bakefirma at de kunne sponse meg![]()
Er det lille U bruker nåEr vel det hun bruker nå da? Mi snuppa har allerede brukt 62 i noeb uker![]()
Det gjør det nokUff da,håper det blir bedre utover dagen
Må snart få satt på ei maskin og brette litt klær selvVaskemaskin satt på,gulv tørrmoppet,rene klær lagt i trappa så jeg husker å ta de med opp
Åå, sånt klæsj liker jeg![]()
)
Var i grunn det jeg tenkte jaHa ha ha!!! Dagen vil vise![]()
Kjedelg å brette klær!!Må snart få satt på ei maskin og brette litt klær selv![]()
Den syns jeg var finDen er slik
![]()
Han blir 6 måneder om 6 dagerHvor gammel er U?![]()
Synes det er helt greit jegKjedelg å brette klær!!
Æsj!!! Mannen maste nettopp på meg om å gjøre det ene og det andre!!! Fikk tydelig beskjed om at jeg ikke er hjemme for å være hushjelpen hansVar i grunn det jeg tenkte ja![]()
Her blir det liggende siden begge hater detSynes det er helt greit jeg
Men lar det aldri bli liggende i mengder da, bretter alltid med en gang det er tørt![]()
Se der ja,sånn skal det være!Æsj!!! Mannen maste nettopp på meg om å gjøre det ene og det andre!!! Fikk tydelig beskjed om at jeg ikke er hjemme for å være hushjelpen hans![]()
Han blir 6 måneder om 6 dager
Jeg orker ikke en haug med rent klær, så derfor bretter jeg bare med en gangHer blir det liggende siden begge hater det
Blir som regel jeg som flytter rom pga all den dogåingen også,men var ikke på do engang inattGubben min har snorket seg inn på eget romhe he
Ost og skinke muffins? Er det godt?Og så må jeg lage ost og skinke muffins. Men lover å ikke gjøre noe mer! Må bare få smelt det i sammen før kjøttet går ut på dato!!