Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter på legekontoret og venter på at mini skal få komme inn til legenHva skal dere i dag?
Det er en ærlig sak.Tja ikke helt min smak
God bedring til miniSitter på legekontoret og venter på at mini skal få komme inn til legen. Ikke særlig matlyst idag heller
Huff daAltså... Jeg ba mannen kjøpe kvikk lunsj. Han kjøpte en av de store platene!! Den ligger og venter på meg. Roper nesten navnet mitt.
De rene og enkle i stilen,ikke med mye logo og dillDet er en ærlig sak.
Hva er din smak?
Så kjedeligFillern,jeg da ja til å være vikar akkurat den dagen kb skal til spesialisten. Og mannen har stort prosjekt på jobb
Tusen takkSå braGratulerer med ny rekord
![]()
Jeg liker dem nok litt enklereHva syns dere om denne vesken?
![]()
Fikk du sove igjen?Våken jeg også..
Ja jeg har ikke fått vært med siste gangenr og nå har vi også fått ny spesialist så jeg kunnne tenkt meg og hilst påSå kjedelig![]()
Jada sovnet etterhvertFikk du sove igjen?
Det skjønner jeg. Hvordan gjør dere det da?Ja jeg har ikke fått vært med siste gangenr og nå har vi også fått ny spesialist så jeg kunnne tenkt meg og hilst på
Mye rare historier...Ja. Da broren min ble innlagt med lungebetennelse som 5 åring ville legevakten at moren min en fredag ettermiddag skulle vente til mandag og fastlegekontoret åpnet med å gå til lege. Han ble lagt inn delvis bevisstløs lørdagen..
God morgenGod morgen. Planer idag dag? Her må vi nok prøve å få til legetime for å få sjekket øret til mini (igjen).
Mannen må dra litt tidlugere fra jobb så må han evt dra på jobb igjen etterpå eller jobbe resten av kveldenDet skjønner jeg. Hvordan gjør dere det da?
Gubben min har snorket seg inn på eget romHar hatt en super nattgubben er jo bortreist så har heeeele sengen for meg selv,og det beste er.. ingen snorking!
![]()
Okei. Bra at han får til å være med daMannen må dra litt tidlugere fra jobb så må han evt dra på jobb igjen etterpå eller jobbe resten av kvelden
God morgenGod morgen alle sammen
Ja absolutt. Har ikke sååå søtsug faktisk. Dessuten ligger det en deilig mango og venter på meg. Og den er av en eller annen grunn mer fristende.Flink om du klarer det![]()
Kroppen min trengte det. Får se om det blir jobb i morgen da eller om jeg blir hjemme da også.Høryes deilig ut.
Lese bok
Vaske klær
Rydde
Hente kb
Fotballkamp