Sikkert flere også![]()
Såg den bare på lista over sånne nye varer som kommer i butikken nå for tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert flere også![]()
Fikk mail om det jeg også...Såg den bare på lista over sånne nye varer som kommer i butikken nå for tiden![]()
Gi beskjed at du dobbel booka deg, og at du ikke kan allikevelFillern,jeg da ja til å være vikar akkurat den dagen kb skal til spesialisten. Og mannen har stort prosjekt på jobb
Det er litt dumt når man er ringevikar... Måtte si nei forrige gang også. Ordner seg nokGi beskjed at du dobbel booka deg, og at du ikke kan allikevel![]()
Uff da,håper det blir bedre utover dagenÅhh....så kjedelig å våkne sur![]()
Helt fantastisk! Jeg har sovet i 9 timer!!! Bare blitt vekket to ganger av snuppa og en av minienSå deilig da
Godt med sånne netterHelt fantastisk! Jeg har sovet i 9 timer!!! Bare blitt vekket to ganger av snuppa og en av minien
9 timer, det kunne jeg virkelig ha trengt.Helt fantastisk! Jeg har sovet i 9 timer!!! Bare blitt vekket to ganger av snuppa og en av minien
Det har kommet en med blåbær![]()
Ja tror detDen må vente så lenge![]()
Fin! Men hvordan er størrelsen egentlig?Hva syns dere om denne vesken?
![]()
Har absolutt ingen planer. Sykemeldt og hjemme fra jobb i dag. Så det blir å slappe avHva skal dere i dag?
Flink om du klarer detHar du prøvd den? Merker jeg er skeptiskman kødder ikke med kvikk lunsj!
Ja tror det![]()
Tja ikke helt min smakHva syns dere om denne vesken?
![]()
Høryes deilig ut.Har absolutt ingen planer. Sykemeldt og hjemme fra jobb i dag. Så det blir å slappe avdu da?
Er planleggingsdag i barnehagen i dag, så har begge de yngste her hjemme i dag, så husarbeid vil jeg ikke få gjort.Hva skal dere i dag?