La snuppa kl 7. Hun har bare våknet en gang til nå
det må være ny rekord!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du flere jobber?Har blitt bitt av bilbassillenDessuten så går det ikke buss til jobbene mine i mine arbeidstider... Så hadde hvert lost uten bil
Ja, det er utrolig irriterende!oi det er såpass ja![]()
oi det er kjempebra!La snuppa kl 7. Hun har bare våknet en gang til nådet må være ny rekord!!!
skjønner det godt! dit jeg skal starte må jeg ta buss også togJa, det er utrolig irriterende!
Tar det lang tid å reise?skjønner det godt! dit jeg skal starte må jeg ta buss også togmen NAV betaler reisen siden det er gjennom NAV da
![]()
Så braoi det er kjempebra!lille N sover enda
![]()
halvtimeTar det lang tid å reise?
JeppHar du flere jobber?
oi aktiv frøken du daJepp2 stk (egentlig 3, men er ikke aktiv på den siste mer)..
Så braLa snuppa kl 7. Hun har bare våknet en gang til nådet må være ny rekord!!!
Det høres jo greit uthalvtimemen så henter "jobben" de som skal dit ved stasjonen og kjører oss dit og tilbake når vi er ferdig
![]()
Oj! ImponerendeJepp2 stk (egentlig 3, men er ikke aktiv på den siste mer)..
Så deilig daLa snuppa kl 7. Hun har bare våknet en gang til nådet må være ny rekord!!!
Flere som er våkne?![]()
Wæææ, ja...
Blir veldig ofte sent!Må komme meg i seng snart jeg og! Har blitt sent i det siste![]()