Jeg fant det på blissDet vet jeg ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant det på blissDet vet jeg ikke
Jeg har igjen to maskinwr tilJeg har fått satt på en maskin nå
Vet jeg må vaske regntøy og dress i helga i alle fall. Må ta med hjem fra barnehagen.
Tror jeg har sett alle episodenePrivat praksis i reprise på tv nå![]()
Skal prøve på en eller to til i dag jeg ogsåJeg har igjen to maskinwr til
Det har jeg også men ser de igjen jeegTror jeg har sett alle episodene![]()
Har bare sett litt jeg. Gikk da så sent på kveldenDet har jeg også men ser de igjen jeeg
Er fælt når de små har vondtHåper lille N snart er bedrehun sov natten gjennom, men hun klarer ikke få ned medisinen og puster tungt og hyppig. Tror hun er tett i brystet... Fortsatt feber og ubehag :/ jeg er nesten kvitt min ørebetennelse og tannbyllen er snart vekk
![]()
Ja! TakkSå det ble den?!
Gratulerer så deilig!
Tydeligvis... Skulle provosere meg i går også...Gøy å gjøre hormonell dame sint?
Her er det sutrete baby som nekter å sove og hyper 3 åringHer er det sinnasnekkeren![]()
Ja de gjorde i grunn detHar bare sett litt jeg. Gikk da så sent på kvelden![]()
Han vet virkelig ikke sitt eget besteTydeligvis... Skulle provosere meg i går også...
Fin komboHer er det sutrete baby som nekter å sove og hyper 3 åring
Så jeg sovnet ofte før det begynteJa de gjorde i grunn det

God morgenGod morgen. Planer idag dag? Her må vi nok prøve å få til legetime for å få sjekket øret til mini (igjen).
Da er det bare til å skravle daDere skravlet MINDRE i går enn resten av uken, men alikevel klarte dere å skravle over 7000 innlegg. *klapper*
UTFORDRING!!!!!!!
Om dere klarer å skravle over 10.000 innlegg i dag, så skal dere i morgen få ett hint til en av oktober topp 100 premiene!!!
Utfordrer alle til å komme seg opp av sofaen, stolen, senga eller hvor nå enn du er, kom dere ut å ta ett koselig bildet av hvordan det ser ut utenfor der du er. Førstemann til å gjøre dette lager en egen tråd om det, og resten følger på å poster i den tråden. Hvem vil begynne?
Spred ordet, kom igjen å skravle!!![]()